|
|
[צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
וולוו עולה בקמפיין השקה לרכב הפנאי שטח החדש שלה- VOLVO XC60 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון תחת הסלוגן "מפתיע כמה שהיא חזקה". הקונספט של הקמפיין הוא רכב הפורץ את גבולות השלט בזכות עוצמתו - הרכב כה חזק וכה עוצמתי עד שמצליח בעצם ל"השתלט" על השילוט והפרסום הקודם.
הקמפיין יעלה בשלטי חוצות, מודעות בעיתונים ובאינטרנט בתקציב של מיליון וחצי שקל.
הפנאי שטח החדש VOLVO XC60:
הרכב הבטוח ביותר שוולוו ייצרה אי פעם ואחד הדגמים המרתקים והמסקרנים ממותג הרכב השבדי.
הג'יפ הספורטיבי שעוצב להפליא תחת ניצוחו של סטיב מאטין, הגיע לישראל בשני דגמי מנוע - בנזין ודיזל. דגם הבנזין בעל מנוע עוצמתי, החזק ביותר בקטגוריה, בנפח 3000 סמ"ק ומגדש טורבו T6 המייצר הספק של 285 כ"ס AWD, דגם הדיזל בנפח מנוע 2400 סמ"ק, עם הספק של 185 כ"ס טורבו דיזל AWD.
עוד בטרם החל הקמפיין נמכרו כבר למעלה מ-50 מכוניות מדגם זה.
קרדיטים מקאן אריקסון:
משנה למנכ"ל - שי גורן
סמנכ"ל קריאייטיב - יניב מלינרסקי
מנהל לקוחות - אלי דולב
מנהל קריאייטיב - סיגל עבודי
פלנר - עמית פס
קופירייטר - טל פרלמוטר
ארט דיירקטור - דנה מוסקוביץ
תקציבאי - יוני פרידמן