|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת

לחיות בסרט

באווירת טקס האוסקר ה-81: מגיעה ההצעה לחוויית סיורים בעקבות סרטים
22/02/2009  |   אינדקס אינדקס   |   חדשות   |   תגובות
מאת: אינדקס מדיה  |    |  אינדקס מדיה  |  index.co.il  |  תגובות
לונדון. בעקבות ג'ק המרטש [צילום: AP]

באווירת טקס פרסי האוסקר ה-81, שיתקיים היום (א', 22.2.09), מגיעה ההצעה להתחקות אחר דמויות מתוך סרטים וסדרות מפורסמות, עם מסלולי טיול אקזוטיים בעקבות סרטים או כוכבים.

בעקבות שר הטבעות - ניו-זילנד

טרילוגיית סרטי "שר הטבעות" שביים פיטר ג'קסון - המבוססת על סדרת ספרי הפנטזיה של ג'.ר.ר טולקין - הביאה גלי תיירות למדינה הרחוקה, והיא מציגה דוגמה מצוינת לקשר בין קולנוע לתיירות. כל מדינה הייתה רוצה שר טבעות כזה. תעשיית התיירות סביב הסרט שווה כעת 6 מיליארד דולר, לפי הערכות. בסקר שנערך ב-2006 אמרו 87% מהמבקרים בניו-זילנד כי הם יודעים שהסרטים צולמו שם. סיור הרפתקני באזורים מיוערים והרריים בניו-זילנד עם רכב 4X4. הסיור יוצא מהבירה קווינסטאון ומגיע לנופים שחלקם שימשו אתרי צילום בטרילוגיה. משך הסיור ארבע שעות, מחיר הסיור החל מ-320 שקלים לאדם.

אימה: ג'ק המרטש - לונדון

סיור ערב של רוחות רפאים הכולל ביקור בצד האפל יותר של לונדון ושמיעת סיפורים על רצח מבעית ותעלומות בלתי פתורות. הליכה בעקבות ג'ק המרטש הידוע לשמצה. ב-1888, בוייטצ'אפל מזרח לונדון, חמש נשים נרצחו באכזריות על-ידי הרוצח הסדרתי המזוהה הראשון בהיסטוריה, ג'ק המרטש. אנו נלך בעקבות ג'ק המרטש הידוע לשמצה, לאורך הסמטאות החשוכות והצרות, המוארות באמצעות עששיות גז בלבד, שהונצחו בסרטים כגון ממעמקי הגיהינום. אנו נתחקה אחר מקרי וייטצ'אפל שלא פוענחו, אשר הובילו את הסקוטלנד יארד למלכה ויקטוריה עצמה. בהובלת אחד ממדריכי הלונדון בלו בדג' המוכרים, אנו נבקר בארבעה אתרי רצח. המומחה שלנו יעבור על חלק מהחשודים שהציתו סערה ויקטוריאנית אשר תשאיר אתכם מרותקים כמו הקורבנות עצמם. בואו לחוות את המראות, הריחות והצלילים של הצד האפל של לונדון - רק אם אתם מעזים לעשות זאת! מומלץ להגיע עם נעלי הליכה נוחות וקיבה אמיצה. סיימו את הערב עם ארוחת ערב טעימה של דגים וצ'יפס בפאב לונדוני מסורתי מקסים. כדאי להביא נעלי הליכה נוחות, מכיוון שיש קטעים בסיור הכרוכים בצעידה ברחובות. הארוחה אינה כלולה במחיר הסיור, יש לשלם בעבורה במקום עצמו. מחיר הסיור החל מ-118 שקלים לאדם

דרקולה 2000 רומניה - סיור בטירת טרנסילבניה

גלו את יופייה של טרנסילבניה ביום סיור מלא לסיניה, ברן וברשוב. תראו אפילו את טירת ברן המפורסמת מהאגדה על דרקולה! ביום סיור מלא מבוקרשט, המדריך שלכם ייקח אתכם לסיניה, ברן וברשוב כדי לראות את התרבות של טרנסילבניה ווולצ'יה. אחרי נסיעה בת שעתיים תגיעו לסיניה ותבקרו במנזר שנבנה במאה ה-17 על-ידי מיכאיל קנטקוזינו, הנסיך שמשל בוולצ'יה, אחרי שחזר מעלייה לרגל להר סיני במצרים. העצירה הבאה תהיה בארמון פלס, אחד המוזיאונים החשובים ביותר ברומניה בו ניתן להתרשם מריהוט וקישוטים, שטיחים, שטיחי קיר, פסלים, ציורים או אוספים עשירים של כלי נשק מהמאה ה-15 עד המאה ה-19.

לאחר מכן המסע שלכם ימשיך לברן שם תבקרו בטירת ברן המפורסמת (קשורה לאגדה על דרקולה). לטירה הייתה משימה אסטרטגית בשל מיקומה על הגבול שבין טרנסילבניה ווולצ'יה. תחילה היא הייתה תחת שליטתו של מלך הונגריה, סיגיסמונד מלוקסמבורג, לאחר מכן תחת שליטתם של הרומנים וואיבודס מירסאה סל בטרן וולד טפס, ומאוחר יותר היא עברה לתחום השיפוט של העיר ברשוב. בשנת 1920 היא נתרמה על-ידי ברשוב למלכה מרי, המלכה השנייה של רומניה. הטירה הפכה לבית הקיץ שלה.

הטירה זכתה לפרסום הודות לאגדה על דרקולה שנכתבה על-ידי ברם סטוקר בשנת 1897, ומאוחר יותר הופיעה בסרט של פרנסיס פורד קופולה. בשלב זה, תבקרו בעיר ברשוב העתיקה עם הכנסייה השחורה המרשימה, הכנסייה הגדולה ביותר בין וינה לאיסטנבול. אחרי שלוש שעות נסיעה תחזרו למלון שלכם בבוקרשט. משך הסיור: 12 שעות ומחירו החל מ-754 שקלים לאדם.

סיור ושייט חווייתי בעקבות ג'יימס בונד - מפרץ פנג נגה, תאילנד

נקודת היציאה לסיור בפוקט ומשם נסיעה לאזור היבשת של פנג-נגה מעבר לגשר סרסין, לשייט סירה בין נופי אבן הגיר של מפרץ פנג-נגה. נעלה על האוטובוס שלנו לתחנה הראשונה, מקדש: וואט ת'ם סוונקוהא, בה ניתן לבקר במערת המקדש עם פסל דמותו של בודהה (עלות הכניסה 10 בט והיא אינה כלולה). לאחר מכן נשוט אל האי קו טפו, עם המצבה המוכרת לכל מי שראה את הסרט של ג'יימס בונד - האיש בעל אקדח הזהב.

נרד בקו קאו פינג קאן, שם תוכלו לנוע במעלה הגבעה ולצלם תמונות מלוקיישן הסרט. נמשיך לכפר המוסלמי בקו פניי לארוחת צהריים, השוכן מתחת לפסגה של האי פניי, עם בתי העץ שלו, התלויים מעל הים על גבי תומכי עץ, כאשר ביניהם מקשרת רשת של שבילים. לאחר סיור בכפר, נחזור בסירה אל רציף קרה סום. יהיה לכם זמן לבקר בחנות המפעל לאגוזי קשיו ובגלריית אבני החן לפני שנגיע בחזרה לפוקט. חוויה של כשמונה שעות. מחיר הסיור החל מ-140 שקלים לאדם.

סיור בעקבות הסרט צלילי המוזיקה - זלצבורג, אוסטריה

הסרט מ-1965, בכיכובה של ג'ולי אנדרוז, היה מועמד לעשרה פרסי אוסקר, וזכה בחמישה, כולל פרס הבמאי הטוב ביותר ופרס הסרט הטוב ביותר. מבוסס על ספרה האוטוביוגרפי של מריה פון-טראפ: The story of the Trapp Family Singers. כמו הספר, הסרט מגולל את סיפור משפחתה שנמלטה מציפורני הנאצים במלחמת העולם השנייה. הסרט הפך לאחת ההצלחות הגדולות ביותר בקולנוע, ולאחד הסרטים האהובים ביותר בכל הזמנים. לפי הערכות, 300 אלף חובבי הסרט מבקרים בזלצבורג מדי שנה. 40 אלף בני אדם משתתפים מדי שנה בסיור רשמי בעקבות אתרי הסרט, ו-75% מבין האמריקנים שמבקרים בעיר מעידים כי הסרט הוא הסיבה לביקורם. הסרט צולם באזור זלצבורג, והסיור הפופולרי ביותר בעקבותיו - שמתקיים כבר יותר מעשרים שנה - משלב ביקור באתרים בעיר היסטורית זו ובאגמים וההרים היפים שבקרבתה.

נקודת השיא היא הביקור באתרי הצילום תענוג לכל חובבי הסרט. הסיור כולל, הסעה, ביקורים מודרכים ובנוסף, לגימה מקוקטייל אדלווייס. משך הסיור ארבע שעות, ומחירו החל מ-157 שקלים לאדם.

בעולמה של היידי בת ההרים - ציריך

עולמה של היידי בת ההרים איננו רק סיפור אגדות לילדים. הוא אכן התרחש! צפו בסביבה, בה התרחש סיפורה של היידי בת ההרים באזור מיינפלד. בחודשי הקיץ, ניתן לבקר בכפר של היידי בת ההרים. ישנה אפשרות להיכנס אל הבית האותנטי של היידי בת ההרים. הסיור כולל ביקור בעיר ציריך ולאחריו נסיעה לביקור ברפרסויל, וואדוז שבליכטנשטיין ואזור מיינפלד.

הליכה קצרה ונעימה תוביל אותנו אל קבוצת בתי הרים טיפוסיים, חנויות כפריות וכמובן, עיזים קטנות רבות. ישנה אפשרות להיכנס אל הבית האותנטי של היידי בת ההרים. טיול לאורך אגם וולן ייקח אותנו בחזרה אל ציריך. כידוע, סיפורה הנפלא של היידי, יתומה קטנה ומלאת חיים, שהגיעה לביתו של סבה הרגזן והקפדן, החי בבדידות בהרי האלפים.

היידי העליזה והאמיצה מביאה לביתו של הזקן הקודר הרבה שמחה וחום, ומשנה את חייהם של פטר נער הרועים, של קלרה הילדה הנכה ושל כל האנשים החיים בקרבתם. הספר תורגם לעברית פעמים מספר בקיצורים ובעיבודים שונים. משך הסיור שבע וחצי שעות. מחיר הסיור החל מ-295 שקלים לאדם.

סרטים וטלוויזיה במנהטן - ניו-יורק, ארצות הברית

אורות, מצלמה, אקשן! סיור באוטובוס לאתרים של הסרטים ותוכניות הטלוויזיה האהובים עליכם. הציצו במסעדה שהופיעה בספיידרמן. בקרו בבניין הדירות שבו מתגוררים מוניקה, צ'נדלר והחברים האחרים. לכו לאתר הצילומים בבניין שבו מצוי הסטודיו לעיצוב של גרייס מוויל וגרייס. תשבו על המדרגות של בית משפחת קוסבי.

תבקרו במסעדה שהופיעה בסרטים גברים בשחור ומנהטן של וודי אלן. לסיור נוספו אתרים חדשים שהופיעו בסרטים השטן לובשת פראדה ומזימות זרות, ובסדרות הטלוויזיה הצילו והמתמחה. צלמו תמונות בתחנת כיבוי האש המופיעה במכסחי השדים. הסיור כולל: הסעה, מדריך ועצירה לצילומים. משך הסיור: שלוש שעות ומחירו החל מ-144 שקלים לאדם.

אולפני יוניברסל ובתי כוכבים - לוס אנג'לס, ארצות הברית
יום של כיף, לראות את בתי הכוכבים של הוליווד ולבקר באולפני יוניברסל - אולפן הסרטים הגדול ביותר ופארק שעשועים. במסגרת יום מלא הנאות זה, תראו את כמה מהשכונות העשירות והמפורסמות ביותר בהוליווד ותבקרו באולפן הצילומים הגדול והפעיל ביותר בהוליווד.

באולפני אוניברסל (SM), תבקרו מאחורי הקלעים בסיור בקרון החשמלי ותיקחו חלק בקסם של עשיית הטלוויזיה והסרטים. ייתכן שתהיו מעוניינים לחוות חלק מהאטרקציות הפופולריות האחרות כגון בחזרה לעתיד, שרק התלת מימדי, מלכודת אש, אפקט הפחד החי החדש, נקמת המומיה-מתקן השעשועים, המחסל 2 ופארק היורה - מתקן השעשועים. הסיור כולל: הסעה הלוך ושוב, סיור בין בתיהם של כוכבי קולנוע, דמי כניסה לאולפני יוניברסל והדרכות מפי הנהג. משך הסיור: שמונה שעות ומחירו החל מ-419 שקלים לאדם.

בתי כוכבים - לוס אנג'לס, ארצות הברית

פשוט התרווחו במושביכם ותיהנו מנסיעה באתרים הסגורים בפני אוטובוסים אחרים. בסיור מודרך בן כשעתיים תראו יותר מ-40 אחוזות עוצרות נשימה. בבוורלי הילס ובבל-אייר תגלו שאין כמו בבית עבור הכוכבים. בין הכוכבים שאת בתיהם נראה עשויים להיות קורטני קוקס, קיאנו ריבס, טובי מקגוויר, האלי ברי, וינונה ריידר וניקולס קייג'. כל זאת בנוסף לאחוזת פלייבוי הפרובוקטיבית ולביתו הענק של המפיק ארון ספלינג.

יתכן ונחלוף גם על פני האחוזות בהם התגוררו בעבר אלוויס פרסלי, מרילין מונרו ופרנק סינטרה. בדרכנו נעבור בסנסט סטריפ ונראה מקומות בילוי ידועים כגון הויסקי איי גו גו; מועדון הלילה הידוע לשמצה של ג'וני דפ, הוייפר רום; ההאוס אוף בלוז; הבר האופנתי סקיי; השאטו מרמונט ומלון בוורלי הילס.

נעבור בנסיעה דרך רודיאו דרייב המפורסמת כדי לראות את החנויות בהן קונים העשירים והמפורסמים, בהן ביז'ן, גוצ'י, פראדה ותכשיטי הארי וינסטון. כן נראה את מלון ריג'נט בוורלי וילשייר בו צולם הסרט אשה יפה. הסיור כולל הסעה הלוך ושוב, סיור והדרכה במהלך הנסיעה. משך הסיור: שעתיים ומחירו החל מ-173 שקלים לאדם.

חווית אח"מ באולפני יוניברסל - לוס אנג'לס, ארצות הברית

בואו להיות מבין המועטים המכירים מקרוב את תעשיית הסרטים. דמיינו את חוויית עולם הסרטים האקסקלוסיבית שלכם: חוויה בת שש שעות, באולפן הסרטה אגדי ואותנטי. תוכלו להיכנס לסטים הסגורים ולמקומות מיוחדים מאחורי הקלעים, ולהכיר את הסיפורים האמיתיים מאחורי כמה מהסרטים ותוכניות הטלוויזיה המפורסמים ביותר בעולם.

תתכוננו לגלות את המקומות והסודות של שוברי קופות עמוסי כוכבים המופקים כיום, בביקור של פעם בחיים באולפן סרטים. תוכלו לראות כיצד מעצבים ובונים את הסטים בסטאף שופ, מיל שופ וסיין שופ. תבקרו בחצר האחורית רחבת הידיים, ותלכו בעקבותיהם של הכוכבים הגדולים ביותר של הוליווד. תסיירו במחסן האבזרים הענק והמדהים (דמיינו כמה תוכלו לצלם כאן) ובאתרי הצילום של הלהיט של אן בי סי ג'ורדן.

תוכלו ליהנות מזכויות של אח"מים בפארק השעשועים של אולפני יוניברסל הוליווד. גישה ללא המתנה לכל הנסיעות, המופעים והאטרקציות, מקומות ישיבה בקטגוריה אח"מים בכל המופעים, כניסה לטרקלין האח"מים, ארוחת צהריים כלולה, החניית רכבים, מפגש ידידותי עם הכוכבים של שליחות קטלנית 2, 3 ממדים, עולם המים, אנימל פלנט, ותמונה למזכרת. משך הסיור: יום אחד במחיר של החל מ-855 שקלים לאדם (חוויה ייחודית).

באדיבות אלדין טרוול

פורסם במקור באתר אינדקס מדיה
תאריך:  22/02/2009   |   עודכן:  22/02/2009
אינדקס מדיה
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הכלכלן מיכה אסטרחן אמר (יום ו', 20.2.09) כי לישראל אסור להתנהג כמו ארה"ב ולהוריד את הריבית לגובה אפסי ולרכוש אגרות חוב, על-מנת שלא להגיע לאינפלציה משתוללת, אם הכלכלה תתאושש.
22/02/2009  |  עופר וולפסון  |   חדשות
סובלים מפריצת דיסק ולא ממהרים לעבור ניתוח? כדאי שתחשבו על כך פעמיים. ממחקר שנערך במרכז הרפואי הלל יפה עולה, כי ניתוח מאוחר להרחקת דיסק פרוץ, מפחית באופן משמעותי את סיכויי ההחלמה המהירה והמלאה.
22/02/2009  |  גלית יצחק  |   חדשות
אנגל משאבים ופיתוח לווה מהשותף האוקראיני שלה 5 מיליון דולר, שהם כ-20 מיליון שקל. זאת, במסגרת מאמצי החברה לגייס 38 מיליון שקל, כדי לפרוע את התשלום השנתי על חשבון אג"ח שהיא חייבת לציבור. ההלוואה היא לשנה, בתנאים קשים - ריבית של 11%. אנגל תוכל לדחות את מועד פרעון ההלוואה בשנה.
22/02/2009  |  אלעזר לוין  |   חדשות
בישיבת הממשלה התנגדה שרת החוץ, ציפי לבני, לייחד את אירוע הדלקת המשואות בערב יום העצמאות לציון 100 שנים להקמת תל אביב. לדבריה, אין מקום לעשות זאת בשל הצורך להימנע מתחושת "מדינת תל אביב" שקיימת כבר ממילא.
22/02/2009  |  עידן יוסף  |   חדשות
הממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ"ת, עו"ד יצחק קמחי, מבקש (יום א', 22.2.09) להסב את תשומת לב הצרכנים לשיטת פרסום חדשה הגורמת לצרכן עצמו לבקש שיציעו לו מוצרים ובנוסף הוא גם זה שמשלם עבור הפרסומת.
22/02/2009  |  עופר וולפסון  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 347/88, איוון דמיאניוק נגד מדינת ישראל. השופטים מאיר שמגר, מנחם אלון, אהרן ברק, אליעזר גולדברג, יעקב מלץ. 29 ביולי 1993
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il