חברת יוטבתה המייצרת ומשווקת מוצרי חלב ממשיכה בנסיונות להעמיק את חלקה בשוק החלב. החברה תצא ב-19 בפברואר בקמפיין פרסומי לחלב מתוצרתה בהשקעה של 350 אלף דולר.
הקמפיין, אותו הפיק משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, יכלול מודעות בעיתונים וסרטוני פרסומת. במשרד הפרסום מנסים ליצור הזדהות של הקהל הצעיר עם מוצרי החלב של יוטבתה והקמפיין החדש יהיה מעיין סרט המשל לקמפיין הפירסומי של השוקו מתוצרת החברה.
בקמפיין הנוכחי יראה צעיר היוצא למסע הזוי לכיוון קיבוץ יוטבתה במטרה להשיג חלב מתוצרת החברה.
יש לציין ששוק מוצרי החלב בישראל נמצא כיום במאבק איתנים לאחר שתנובה הצליחה להחדיר את מוצרי היופלה מתוצרתה לשווקים בצורה כמעט ומושלמת. שטראוס, המשווקת את מוצרי החלב של דנונה העולמית בישראל, לא נותרה חייבת והשיקה קוטג' מתוצרתה מה שמהווה הכרזת מלחמה כוללת בין החברות.
מעניין יהיה לראות את המשך המלחמה בין הענקיות כשמקרים אלה רק הצרכנים נהנים, הן ממוצרים איכותיים יותר והן ממחירים נוחים יותר.