שיתוף פעולה בין חברת "ברעם-פרסום מקורי" וחברת "קבין-תאורה מתקדמת", הוליד את השלט הראשון בארץ שמואר באמצעות סיבים אופטיים.
המדובר בשלט של חברת פלאפון, שנועד לקמפיין המותג ESC. השלט נמצא בדרך נמיר פינת ז'בוטינסקי בתל-אביב ומורכב על שתי דפנות של הבניין, בגובה עצום.
בדופן אחת - שפונה לרחוב דרך נמיר נראים שלושה בחורים, אוחזים בשלוש חרבות שמוארות באמצע בפס של סיב אופטי שמאיר מהצד (Side Glow), ומסביב לכל חרב הילה שנוצרה על-ידי מאות סיבים דקים שמאירים בקצה (End Glow) ויוצרים אפקט של הילה סביב החרב.
בדופן השניה - שפונה לרחוב ז'בוטינסקי, נראה השד שמחזיק בעוגה ומוכן לזרוק אותה לעבר שלושת הבחורים שנמצאים מעבר לפינה. הלהבה בנרות שעל העוגה מוארת גם היא בקבוצה של סיבים אופטיים מאירי קצה (End Glow) שמבליטים ומעצימים את האפקט של הנרות הדולקים ומבליטים את העוגה.
מחברת "קבין-תאורה מתקדמת" נמסר, כי התאורה של אלמנטים על השלט, יוצרת בולטות יוצאת דופן ומעלה את רמת המודעות לשלט במישרין, ולקמפיין כולו בעקיפין.
באירופה ובארה"ב השימוש בסיבים אופטיים לצורכי שילוט (שלטי חוצות) ופרסום, מקובל ונפוץ. השלט הגדול של חברת "קוקה-קולה", בכיכר הטיים בניו-יורק, הורכב מסיבים אופטיים וכמוהו גם שלט של חברת "פפסי" בונצואלה.