|
טוויטר (Twitter) [צילום: AP]
|
|
|
|
|
|
18% מהגולשים בישראל מדווחים כי שמעו על טוויטר (Twitter) - שירות הבלוגים הזעירים. אולם רק אחוז אחד בלבד (0.9%) מהגולשים נרשמו כמנויים בטוויטר.
כאשר בוחנים את המודעות לטוויטר בקרב גולשים על-פי גיל, מין ורמת דתיות, ניתן לראות כי קיימת מודעות נמוכה יותר לטוויטר בקרב בני 50 ויותר בהשוואה לגולשים צעירים יותר, וכן שחילוניים מודעים יותר לטוויטר בהשוואה לדתיים. אין הבדל בין גברים לנשים במודעות לטוויטר.
הדברים עולים מסקר TIM. בימים אלו נערכים בחברת TNS טלסקר המבצעת את הסקר לביצוע סקר הדירוג החצי-שנתי המורחב אשר ייערך במהלך חודש יוני 2009. בסקר זה ייבחנו בנוסף לחשיפה לאתרים גם שימושים באינטרנט - מסחר אלקטרוני ונושאים נוספים. כמו-כן, יוצגו שיעורי החשיפה לקבוצות אתרים.
סקר TIM למדרוג אתרי האינטרנט אינו בוחן את כלל האתרים הנצפים בישראל, ומסתמך על הלכי רוח בלבד, ועל כן אינו זוכה לאמינות בקרב מביני עניין בענף הפרסום.