|
רות שטרית. תטפל בתקציב וודקה חורטיצה
|
|
|
|
|
משרד הפרסום ויחסי הציבור 'שטרית מדיה גרופ', בבעלותה של רות שטרית, החל לטפל בתקציב הפרסום ויחסי הציבור של חברת א.ג.ת.ד המייבאת את מותג הוודקה חורטיצה.
המותג הושק לאחרונה בישראל והחברה עתידה להשקיע 3.5 מיליון ש"ח בהחדרתו. הפעילות תכלול קמפיינים באמצעי המדיה השונים, ארועי קידום מכירות ופעילות יחסי ציבור.
חברת א.ג.ת.ד היא חברה פרטית השייכת ליבגני טורגובצקי, יליד אוקראינה, בעל תואר שני בהנדסה, שהקים את החברה בשנת 1999.
סטס פרבמן, מנהל השיווק של א.ג.ת.ד, מציין: "חורטיצה נחשבת לוודקה האיכותית והמובילה בעולם, היא משווקת ב-77 מדינות וקוטפת פרסים בכל תחרות אפשרית".
לדברי פרבמן, החדירה לישראל הייתה מאוד מוצלחת מבחינת החברה, ובקמפיין הנוכחי היא תתמקד בייחוד ובבידול של חורטיצה על פני שאר הוודקות המשווקת בישראל.
חברת חורטיצה, שעל שמה נקראת הוודקה, משווקת ל-100 מדינות ברחבי העולם ומגלגלת מחזור של מיליארד דולר.