שוק הרכב נמצא בכוננות ספיגה של ערב המלחמה במפרץ: בחודש ינואר 2003 נמסרו 8,203 בלבד, לעומת 13,142 מכוניות חדשות שנמסרו בינואר 2003. נתונים אלה שפרסם איגוד יבואני הרכב, משקפים ירידה של 37.6%, בהשוואה לינואר 2002.
רק מזדה מוכיחה, כי חוקי הכלכלה אינם חלים עליה (כביכול), אף שמותג פורד הנמכר אף הוא על-ידי סוכנות דלק מוטורס, ירד במקביל לצלילת כל שאר מותגי הרכב הנמכרים בארץ.
פגיעה קשה במיוחד נירשמה במכירת המכוניות האירופיות, עקב הייסוף בשער האירו. מדובר בסוכנויות לובינסקי (פיז'ו וסיטרואן) צ'מפיון מוטורס (פולקסווגן, אאודי, סיאט) וסמל"ת (פיאט ואלפא רומיאו).
אשתקד כבר סבל השוק ירידה חדה עקב האינתיפאדה, לעומת שנים קודמות.
להלן פרוט מכירת כל מותגי הרכב המשווקים כיום, כאשר בסוגריים מצויינים נתוני ינואר 2002:
מאזדה – 1,218 (1,005)
טויוטה 971 ( 1,081)
רנו 635 (896)
סיטרואן 554 (1,144)
יונדאי (544 (699)
פורד 454 (511)
פיז'ו 442 (1,746)
הונדה 429 (513)
פולקסווגן 356 (865)
סובארו 352 (499)
סוזוקי 287 (560)
מיצובישי 279 (639)
ניסאן 217 (439)
איסוזו 208 (294)
אופל 203 (329)
סקודה 164 (234)
פיאט 144 (229)
קאיה 126 (140)
שברולט 107 (189)
דייהטסו 85 (114)
סיאט 82 (252)
וולוו 76 (130)
מרצדס 64 (138)
ב.מ.וו 55 (139)
אאודי 54 (131)
רובר 28 (30)
קרייזלר 24 (36)
ביואיק 13 (11)
סאנגיונג 9 (103)
סאאב 9 (2)
פורשה – טעות
אלפא 5 (29)