|
משלמים למרות המיתון [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
מ'סקר צרכני הצפייה' העולמי השנתי השני של חברת אקסנצ'ר (ניו-יורק: ACN), ספקית שירותי ייעוץ, מיקור חוץ ו-IT בכל העולם, עולה כי על-אף המיתון הגלובלי, גדלה נכונות הצרכנים לשלם עבור תכני טלוויזיה. בנוסף, מספר משמעותי של משיבים (40%) אמרו שיהיו מוכנים לצפות בפרסומות תמורת תכנים המוצעים בחינם.
צרכנים צעירים יותר הביעו נכונות גבוהה יותר לשלם עבור תכנים בהשוואה לצרכנים המבוגרים (60% מהמשיבים עד גיל 25 לעומת 38% מהמשיבים שגילם 55 ומעלה). "נראה כי תכנים של שירותי מנויים הם העמידים ביותר במצב הכלכלי הקשה, כיוון שאין סימנים שהצריכה שלהם נפגעה מקיצוץ תקציב ההוצאות של הצרכנים. ממצא זה מדגיש את טבעו העמיד בפני מיתון של מודל המנויים גם באקלים הכלכלי הקשה השורר היום בעולם", אומר דייויד וולף, מנהל בכיר בחטיבת המדיה והבידור של אקסנצ'ר.
מבחינת תכנים מותאמי סלולר - במדינות מתפתחות, וביניהן מקסיקו, ברזיל ומלזיה, נמצאה סבירות גבוהה כמעט פי שלושה (65%-71%) להתעניינות בצפייה בתכני טלוויזיה על-גבי טלפונים ניידים בהשוואה למשיבים במדינות המפותחות, ביניהן ארה"ב, גרמניה ובריטניה (22%-26% מהמשיבים במדינות אלה).
"אפשרויות הצפייה השונות, המספקות חלופה לחוויית הטלוויזיה המסורתית, הופכות חלק אינטגרלי מחיי היומיום שלנו ולא איזושהי חדשנות מקרית", מוסיף וולף. "כתוצאה מכך חייבות הספקיות בשוק מתפתח זה להניע את חווית השימוש עם הסוג הנכון של התכנים, המועברים על-גבי הסוג הנכון של ההתקן, עבור כל שוק ספציפי".
"כמחצית מאוכלוסיית העולם היא בעלת גישה היום אל מכשירי סלולר, ובמקומות בהם פילוח האוכלוסיה מספק הזדמנויות לייצור הכנסה על-ידי ספקיות תוכן" אומר וולף. "המפתח ממשיך להיות הבנת הצרכנים ורצונותיהם, תוך מינוף של מידע זה במהירות על-מנת לפתח ולספק לשוק את המוצרים והשירותים הנכונים".
אודות Accenture (אקסנצ'ר)
אקסנצ'ר היא חברה ציבורית גלובלית, המעניקה ייעוץ ניהולי, שירותי טכנולוגיה ומיקור-חוץ. החברה, המחויבת לחדשנות, מסייעת ללקוחותיה,עסקים וממשלות,להשיג ביצועים גבוהים. עם מומחיות עמוקה בתהליכים תעשייתיים ועסקיים, משאבים גלובליים רחבים ומוניטין מוכח, אקסנצ'ר מניידת את כוח האדם, הטכנולוגיות והכישורים הנחוצים, כדי לסייע ללקוחותיה לשפר את ביצועיהם.