|
דוגמנית מרוססת [נוחיאן נסצקי]
|
|
|
|
|
השלט ברעננה [צילום: נוחיאן נסצקי]
|
|
|
|
|
חילונים ודתיים ברעננה, איש-איש מסיבותיו, זועמים על חוסר התערבותה של העירייה במסע-פרסום פוגעני. בפרסום-חוצות, שעלותו נעה סביב 50,000 דולרים, משתמש משרד הפרסום נוחיאן נסצקי במודעות מתגרות, לצורך פרסום הלבשה תחתונה.
סיסמת התעמולה הפרסומית היא "תרגישי נוח להיות סקסית", והיא מציגה דוגמניות לבושות בגדי-ים כאשר את המודעות מכסה צבע שחור, שנראה כאילו רוסס ביד מכוונת מתוך מחאה והתרסה נגד. הצופה במודעה נוטה מיד לחשוב כי היד העומדת מאחורי ה"חבלה" היא של גורם דתי או חרדי, והדבר יוצר תסיסה בעיר השקטה בשרון.
לדברי יפית כביה, מבעלי המותג HOPE ישראל, מטרת מסע הפרסום נועדה ליצור מודעות גבוהה למותג ההלבשה התחתונה ובגדי הים של החברה בתקציב מצומצם יחסית, ולכן בחרה במסר קנטרני יחסית, שטרם רבות לבולטות. כביה הדגישה כי "לא הייתה כל מטרה לפגוע במגזר הדתי, אלא להציג את הרגישות לפרסום של תחום ההלבשה התחתונה בישראל".
בעיריית רעננה סירבו לפרט באשר ל
גל המחאות שהתקבל במוקד העירוני. דוברת העירייה איילת גרדמן התחמקה ממענה לשאלה כיצד היא פועלת להרגעת הרוחות, וענתה בתשובה לקונית: "שלטי החוצות הועלו על-ידי זכיין שזכה כדין במכרז עירוני, לטובת פרסום מסחרי".