גליה מאור, מנכ"ל בנק לאומי, צפויה להצטרף בעתיד הקרוב לקהילת הבלוגרים. בנוסף למאור יצטרפו גם אייל בירן, ראש אגף בנקאות ישירה בבנק ותמר יסעור, ראש מערך השיווק בבנק, לקהיליית הבלוגרים. את חיידק הכתיבה שעתיד לתקוף את בכירי הבנק מלווה קמפיין רחב היקף להשקת המותג "לאומי דיגיטל" - השם אותו העניק הבנק למכלול הערוצים הישירים אותם הוא מציע ללקוחותיו, ביניהם שירותים אינטרנטיים וסלולריים. יחד עם הבלוגים שיושקו תחת השם 'לאומי בלוג', יפתח הבנק גם פלטפורמת טוויטר - 'לאומי טוויטר'. במסגרת המהלך השיווקי השיק משרד מקאן-אריקסון קמפיין הכולל פרסומות טלוויזיה, מודעות בעיתונות ובאנרים באינטרנט. היקף ההשקעה בקמפיין הוערך ב-11 מיליון שקל. הקמפיין מעודד את לקוחות הבנק להרחיב את פעילותם בערוצים הישירים ויתן להם החזר עמלות של עד 320 שקל בשנה.