רשת האופנה "גולף" יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום "קליגמן נטלר סמסונוב" שסיסמתו "האופי שלך" בהשקעה של 4 מיליון ש"ח.
בקמפיין שיעלה ב-18.3.03, ויימשך כשלושה שבועות יוחלפו מובילי הקמפיין משתי העונות הקודמות, הזוג רמי וריטה בכוכבים הצעירים: ליאור אשכנזי, עדי עזרוני, איה שטיינוביץ', ויחיאל אלקבץ המתחברים לעולם התוכן והערכים של המותג: אופנתיות, סגנון חיים, איכות ותחכום.
לדברי דודי ברסלר מנכ"ל קבוצת "גולף": "רשת "גולף" מכירה במגבלות המדיה הכתובה ופרסום החוצות שאינם מאפשרים חשיפה מקסימלית של ערכי המותג עקב הגבלות של גורמי דת ואי יכולת להעביר מסר פרסומי כפי שניתן לעשות זאת במדיה המשודרת".
ברסלר הוסיף: "הרשת הפונה לקהל יעד מגוון בגילאי 25-35, ביצעה סקרים מקיפים בקרב קבוצות מיקוד המשקפות את קהלי היעד ובחרה להובלת הקמפיין בכוכבים אטרקטיביים וצעירים הנתפסים כמובילים בתחומם, כך שנוצר "דיאלוג" ואינטראקציה בהם הדמויות מקרינות מאישיותן על המותג והמותג מקרין עליהן.
על הקמפיין:
הרעיון מאחורי סרט הפרסומת הוא שכל אחד יכול למצוא עבורו את הפריט המתאים לו על פי טעמו האישי ואופיו.
בתחילת הסרטון מתמקדת המצלמה בליאור אשכנזי הפושט חולצה מגופו ומעביר אותה הלאה לעדי עזרוני. זו לובשת את החולצה ופושטת פריט אחר אותו היא מעבירה לבא אחריה שמעביר הלאה לבא אחריו וחוזר חלילה.
קרדיטים:
מנהל קריאייטיב- שלמה האוזר, סופרוויזר- דפנה כספי, תקציבאית- תמי המנחם,
קופי- יעל ק., מעצב- דודי בן סימון.