זמנים קשים עוברים על יצרן המכוניות השוודי, סאאב, אך בכירים בחברה בטוחים בכוחם לשנות את התמונה: הנשק הסודי הוא סידרת 3 - 9 החדשה, אליו מצטרפת בז'נבה גירסה מצודדת פתוחת גג.
שלא כנהוג בקרב יצרנים אחרים, עומדת הקבריו לתפוס עד 15% מסך מכירותיה הבינלאומיות של סאאב, ועד ל-25% מהמכירות לשוק האמריקני.
מדובר אם כן במכונית חשובה מאוד עבור היצרן השוודי, אצלו דיגמי הקבריו מהווים מתמיד מסורת מוטורית מבטיחה.
לישראל תגיע הקבריו 3-9 החדשה לקראת חודשי הקיץ הקרוב. היא תסייע בהחדרת המותג לפלח משפחתיות הפרמיום, בו תאבק ישרות מול הגרמניות - ב.מ.וו סדרה 3, מרצדס ואאודי.
הגג החשמלי עשוי ברזנט מסורתי, בניגוד לגגות הפח המתקפלים בסגנון קבריו - קופה, הנהוגים אצל הצרפתיות הקטנות לבית פיז'ו ורנו. הקיפול החשמלי מהיר יחסית למערכת בד, ונעשה תוך כ-20 שניות.
הספויילר האחורי דו - שימושי: הוא משמש מחד לתפקיד האירודינמי המסורתי, וכן יכול לשאת מיטען חיצוני כמחליקי סקי.
המכונית הקייצית תיבנה בגרץ שבאוסטריה.
הקבריו דומה במידותיה לגרסת הסדאן החדשה, אורכה 463.5 ס"מ, והיא מונעת בשני מנועים מוגדשי טורבו בנפח 2.0 ליטר, המוכרים מגרסת הסדאן. הראשון מייצר 175 כ"ס ו-27 קג"מ, והחזק יותר מפיק 210 כ"ס ו-30.6 קג"מ.
שני המנועים מעבירים כוחם לגלגלים באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית או ידנית, כשהגרסה החזקה מוצעת עם תיבה ידנית בת שישה הילוכים.
משקל גירסת קבריו גבוה יותר תמיד מגרסת הסדאן, שכן הוא דורש הטמנת חיזוקי מבנה ברצפת המכונית - לחיפוי על חסרון ההקשחה שבאין גג המתקפל.
לכן הקבריו מציעה נתוני ביצועים בהם הגרסה החזקה ביותר עם תיבה ידנית, מזנקת מ- אפס למאה קמ"ש תוך 8 שניות, ומהירותה המרבית 230 קמ"ש.