פלאפון יוצאת במבצע במהלך חודש מרץ - קונים פלאפון מדגם LG515 ב-34.90 ש"ח לחודש, למשך 36 חודשים, ומקבלים בחזרה זיכוי בסך 20 ש"ח בזמן אוויר, ללא התחייבות וללא דמי מנוי.
המבצע יוצא לקראת יום האשה הבינלאומי, ובמסגרתו לקוחות המגזר הרוסי, יזכו לתעריף שיחה נמוך במיוחד למדינות חבר העמים לשעבר, בנוסף להנחה ליום פינוק בספא בים המלח או בתל אביב.
מכשיר LG515 מצויד בדפדפן אינטרנט מובנה WAP, המאפשר גלישה באינטרנט הסלולרי, וכן הורדת אנימציות ומנגינות למכשיר הפלאפון מהאינטרנט הסלולרי ישירות למכשיר. למכשיר תכונה הנקראת 'תמונה מזוהה' - המאפשרת הצגת תמונתו של המתקשר על גבי צג המכשיר.
בנוסף, למכשיר מנגנון 9T - מנגנון השלמת טקסט בעברית ובאנגלית ומקש ניווט (NAVIGATION KEY) לשליטה קלה על תפריטי המכשיר. למכשיר משיבון פנימי מובנה, משחקים, אפשרות להורדת צלילים ואנימציות, 800 מספרים שונים בזיכרון, ומנהל מידע אישי הכולל יומן פגישות ואירועים, שעון מעורר ועוד.
המבצע יגובה בקמפיין במדיה הרוסית. בנוסף, תפעיל פלאפון דיילות בנקודות המכירה אשר יספרו למבקרים על המבצע וההטבות הנלוות, ויחלקו להם ורדים אדומים לקראת יום האשה. המבצע תקף עד 15.3.03 או עד גמר המלאי.
קמפיין ESC
מחברת פלאפון נמסר, כי על-פי ניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה לחודש ינואר, במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "פלאפון - escape" של פרסום מקאן קשר בראל. הפרסומת זכתה ב-76 נקודות, 25% עבור תרומה למותג ו-26% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "הכבלים - ד"ר אני מקבל הודעות בטלוויזיה", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 54 נקודות - 15% עבור תרומה למותג ו-24% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "תנובה - מבצע המצלצלים" של פרסום גיתם BBDO עם 29 נקודות - 12% תרומה למותג ו-5% קריאטיביות.