שינוי במדיניות התוכן של זכיינית ערוץ 2 קשת באינטרנט: לאחר שהקימה את אתר mako בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, כדי שישמש הבית הבלעדי לתוכני קשת באינטרנט, קשת מתחילה לחלוק את תכניה עם אתרים נוספים. מטרת המהלך היא להגדיל את החשיפה לתכנים ולמקסם את ההכנסות מפרסום בווידאו.
בנוסף, הזכיינית בוחנת באמצעות המהלך ערוצי הפצה משניים ל-mako, שם מרוכזים כלל תוכני קשת האינטרנטיים. כך, קשת החלה לשדר באחרונה תכנים מסוימים לתקופות קצובות באתרים שונים. בתחילת השבוע עלו פרקי העונה הראשונה של "פולישוק" באתר וואלה, כשבמקביל משודרים תכנים נוספים של קשת כמו סרטונים מ"כוכב נולד" גם ב-msn וביוטיוב. בנוסף יעלו בוואלה העונה הראשונה של "רמזור" ותכנים מהעונה הנוכחית של "כוכב נולד". בימים אלה נידונים שיתופי פעולה נוספים עם אתרים אחרים.
כל אחת מזכייניות הטלוויזיה בחרה בדרך אחרת כדי למנף את התוכן שלה באינטרנט: ערוץ 10 בחר בבעלות על נענע10 וניסה להמציא את האינטרוויזיה; רשת בחרה באתר פרטי ולאחר שזה לא תפס תאוצה חברה ל-Ynet ומשדרת שם את תכניה באופן בלעדי; ואילו קשת הקימה את mako וקיוותה להפוך אותו לפורטן הווידאו המוביל בישראל.
עומר ניצני, המנהל המסחרי של mako, אישר את הדברים ומסר בתגובה: "לאחר שביססנו את mako כמותג שמושך קהל קבוע של 1.7 מיליון מבקרים שונים בחודש, החלטנו לבדוק בזהירות את האופציה של סינדיקציה של תכנים מסוימים באתרים אחרים, כדי לראות אם נוכל לייצר עוד הכנסות במקביל להכנסות שלנו מ-mako. לאחר שנבחן את תוצאות הפיילוט הזה, נחליט אם לבסס את דרך הפעולה הזאת גם בעתיד לאור הצמיחה הגדולה בשוק הפרסום האינטרנטי בווידאו".
מוואלה נמסר בתגובה: "כחלק מהמחויבות שלנו להציע לגולשינו את מיטב התכנים, הן בהיקף והן באיכות, וואלה מבצעת אגרגציית תוכני וידאו מול שורה של ספקי תוכן. שמחנו להזדמנות להפיץ גם את סדרת המופת 'פולישוק' של גוף תוכן מוביל כמו קשת. נשמח לעבוד עם קשת ועם כל גוף תוכן אחר גם בעתיד".