מיקרוסופט ויאהו! הגיעו, סוף כל סוף, להסכמה על עסקה לשיתוף פעולה ביניהן בתחום החיפוש. על-פי העסקה החדשה, תציג יאהו! באתרי האינטרנט שלה את מנוע החיפוש של מיקרוסופט, בינג, במקום את מנוע החיפוש שלה. מיקרוסופט בתמורה, תזכה את יאהו! ב-88% מכל רווחי הפרסום של מנוע החיפוש החדש.
כמו-כן, מיקרוסופט תוכל להשתמש בטכנולוגיות החיפוש הקיימות של יאהו! עבור מנוע החיפוש החדש שלה. שיתוף הפעולה בין השתיים צפוי להימשך כ-10 שנים לפחות, כאשר גולשים יוכלו לראות את מנוע החיפוש בינג באתרי יאהו! כבר בתחילת השנה הקרובה - שנת 2010.
יאהו! טוענת כי העסקה החדשה תכניס לקופתה רווחים של כ-500 מיליון דולר מידי שנה. עבור מיקרוסופט, לעומת זאת, מדובר בצעד אסטרטגי שנועד לספק לה כלי נוסף במלחמה על שוק החיפוש, בו שולטת כיום גוגל. סטיב באלמר אמר בהכרזה על העסקה החדשה כי היא "תביא יותר חדשנות לשוק החיפוש, תספק יותר ערך למפרסמים ותציע אפשרות בחירה אמיתית ללקוחות".
עוד נציין כי מיקרוסופט מנסה זה קרוב לשנתיים להגיע לעסקה לשיתוף פעולה עם יאהו!, ובעבר היא אף הציעה לרכוש את כל עסקי יאהו! בסכום של 44.6 מיליארד דולר. כל מאמצי החיזור של מיקרוסופט עלו אז בתוהו, אך מאז הוחלף מנכ"ל יאהו! דאז, ג'רי יאנג, בקרול בארץ, החלה התקרבות בין השתיים והתאפשרה העסקה הנוכחית.