|
|
אביגדור קהלני, יו"ר האגודה למען החייל
|
|
|
|
|
האגודה למען החייל סיימה (יום ה', 6.8.09) את הליך בחירת המפעיל המועדף עליה למען חיילי צה"ל ובחרה לצורך כך בחברת פלאפון. ההערכה היא כי למבצע האטרקטיבי של פלאפון פוטנציאל שוק של מאות אלפי מנויים. במסגרת ההסכם, תוכל פלאפון גם להציב עמדות מכירה בתוך בסיסים צבאיים.
כידוע, חיילי החובה מהווים את אחד מקהלי היעד הנחשקים במשק, ומבדיקה שערך מועדון "יותר" של האגודה למען החייל בקרב עשרות אלפי חיילים, עולה כי ההוצאה הגדולה ביותר אצל חיילי החובה הינה הטלפון הסלולרי, בהיקף של כ-250 ש"ח מדי חודש לחייל, ואף יותר מכך.
באגודה אומרים כי דווקא משום כך, התעריפים שחברת פלאפון הסכימה להעניק לחיילי צה"ל, הם "חסרי תקדים": 16.25 אגורות לדקת שיחה, לשלושת המספרים העיקריים עמם משוחח החייל בכל חודש; ו-25 אגורות לדקת שיחה לכל אחד מהיעדים האחרים.
בחירת שלושת המספרים העיקריים נעשית אוטומטית ומשתנה מדי חודש על-פי השימוש בפועל של החייל, ואינה דורשת מהחייל עידכון או דיווח כלשהם. בסופי שבוע יהיה המחיר 22 אגורות לדקה לכל היעדים, ואילו חיילים לוחמים ישלמו בסופי שבוע 9 אגורות לדקה בלבד.
בנוסף, החייל יהנה מ-20 מסרונים (SMS) בחינם בכל חודש, כאשר על כל מסרון נוסף יחויב החייל ב-16 אגורות בלבד. בסופי שבוע ישלם החייל 9 אגורות בלבד למסרון.
לא ישלמו כלל דמי מנוי
לפי התוכנית, החיילים לא ישלמו כלל דמי מנוי באם גובה חשבונם יגיע ל-10 שקלים לפחות. בנוסף, לגבי ארבעה סוגי מכשירים בתוכנית, כולם מן הדור השלישי, יקבל החייל מכשיר סלולרי בשיטת חיוב/זיכוי מלא, כנגד חיוב חודשי של 20 שקלים נוספים. לכן, חייל שחשבונו החודשי יעלה על 30 שקלים, לא ישלם דמי מנוי ולא ישלם תשלום נוסף בגין אחד מארבעה מכשירים אלה.
מן האגודה למען החייל נמסר כי אחת לשבועיים יקבל החייל הטבה יומית נוספת, משתנה, בשווי של 6 שקלים.
חיילים המשלמים באמצעות כרטיס אשראי של מועדון "יותר", אותו מפעילה האגודה למען החייל עבור חיילי צה"ל, ייהנו מ-10 דקות שיחה חינם נוספות בכל חודש.
על-פי תנאי הליך הבחירה, לא חלה חובה על החיילים לרכוש מכשיר סלולרי והם זכאים ליהנות מתוכנית ההטבות והתעריפים האטרקטיביים גם בשימוש במכשירם הישן, בהנחה שהוא תומך ברשת פלאפון.
הזכאים לרכישת מכשיר הם חיילים בשירות חובה, חיילים בשירות חובה המשרתים כשוטרי משמר הגבול ומשטרת ישראל, לרבות שירות בתי הסוהר, עתודאים, בני או בנות שירות הלאומי וכל מיועד לשירות ביטחון (מלש"ב), המחזיק בידיו צו התייצבות לשירות חובה.
"נפעל לתנאים הטובים ביותר שנשיג עבור החייל"
ציון ספיר, מנכ"ל האגודה למען החייל, אשר ניהל את ההליך המכרזי, אמר כי "מדובר בהישג ראשון במעלה וחסר תקדים עבור חיילי צה"ל. זהו נדבך נוסף בפעילות האגודה לקידום רווחת החייל. מעתה ישלמו חיילי צה"ל מחיר נמוך מאוד עבור שיחות הטלפון שלהם, לרווחתם ולרווחת בני משפחותיהם. אני מודה לחברת פלאפון על המאמץ המיוחד שעשתה לטובת חיילי צה"ל, ומקווה להתקשרות מוצלחת בינה ובין האגודה למען החייל".
מנכ"ל האגודה הודה גם לחברת פרטנר, המפעילה היוצאת של השירות הסלולרי לחיילים, וציין: "שיתוף הפעולה בין האגודה ובין חברת פרטנר במהלך השנים האחרונות היה מוצלח ופורה, וקידם רבות את טובת חיילי צה"ל".
יושב-ראש האגודה למען החייל, אביגדור קהלני, אמר כי "בחירת הרשת הסלולרית לחיילי צה"ל תחסוך להם סכומים משמעותיים מדי חודש. לאגודה למען החייל חשוב שכל חייל בצה"ל ייהנה מהתנאים הטובים ביותר שאנו יכולים להשיג עבורו, גם בתחום הסלולרי".
את הייעוץ המשפטי להליך המכרז נתנו עורכי הדין אפרת שפירא ואיילת גלעדי ממשרד עוה"ד תדמור ושות', בו גם נוהל הליך ההתמחרות בין החברות; את הייעוץ הכלכלי למכרז נתן חנוך פז מחברת צ'ק-אפ ייעול וחיסכון.