הרווח הנקי של סלקום גדל ב-15% לכ-277 מיליון ש"ח ברבעון השני השנה, לעומת הרבעון המקביל אשתקד בו הסתכם הרווח בכ-230 מיליון ש"ח. הכנסות החברה סתכמו ברבעון השני בכ-1.6 מיליארד ש"ח, כ-0.5% בלבד מעל תוצאות הרבעון המקביל. כך עולה (יום ב', 17.8.09) מדוחותיה הרבעוניים של חברת הסלולר.
הרווח התפעולי ברבעון השני של 2009 גדל ב-6.5% לכ-444 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ-431 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
ה-EBITDA (הרווח התזרימי לפני פחת והפחתות) גדל בשיעור של 2.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, והסתכם בכ-637 מיליון ש"ח, והוא מהווה כ-39.6% מסך הכנסות סלקום. החברה ציינה כי להשפעה חיובית של נגזרים משובצים בסך כ-14 מיליון ש"ח הייתה השפעה חד-פעמית על שיעור ה-EBIDTA של הרבעון השני אשתקד.
מצבת מנויי החברה גדלה בתקופת הרבעון האחרון בכ-20 אלף מנויים, ונכון לסוף יוני 2009 יש במצבתה כ-3.22 מיליון מנויים פעילים. מצבת מנויי הדור השלישי עומדת על כ-877 אלף מנויים נכון לסוף יוני 2009.
מספר דקות השימוש החודשי הממוצע למנוי עמד על 330.4 דקות לעומת 331.8 דקות ברבעון השני של 2008 - ירידה של 0.4%. ע"פ החברה, הירידה נובעת בעיקר מהשינוי של יחידת החיוב הבסיסית של זמן אויר מ-12 שניות ליחידות של שנייה אחת מתחילת השנה.
ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי ירדה ב-3.5% והסתכמה ברבעון ב-143.7 שקלים בהשוואה ל-148.9 שקלים ברבעון המקביל אשתקד. ירידה זו, נבעה בין היתר, מהכנסות שירותי הנדידה הנמוכות יותר ברבעון השני השנה בעקבות הירידה בתנועת התיירים.
דירקטוריום סלקום הודיע כי החברה תחלק דיבידנד לרבעון השני בשיעור של 3.05 ש"ח למניה, אשר יסתכם בכ-300 מיליון ש"ח. הדיבידנד יחולק ב-14 בספטמבר.
מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, אמר בתגובה לתוצאות הרבעון: "השפעת הירידה בהכנסות משירותי נדידה קוזזה במלואה על-ידי הצמיחה המהירה בשירותי התוכן והערך המוסף, שעלו ביותר מ-30% ברבעון זה, כמו גם בשירותי התקשורת הקווית בהם אנו ממשיכים להציג צמיחה משמעותית כמעט ללא תוספת לעלויות החברה וזאת בשל הסינרגיה הקיימת לליבת העסקים שלנו".
שפירא הוסיף כי "צעדי ההתייעלות שלנו שנמשכו גם ברבעון זה, איפשרו לנו להפחית את ההוצאות התפעוליות, כמו גם את שיעור הוצאות אלה מסך ההכנסות, דבר שאיפשר לנו להציג צמיחה הן ברווח התפעולי וברווח הנקי והן בתזרים המזומנים".