חברת פלאפון יוצאת בקמפיין Esc ייעודי ללקוחות הרשתות המתחרות. במסגרת הקמפיין יוענק זיכוי בסך של 400 שקלים זמן אוויר והודעות SMS ללקוחות מצטרפים המחזירים מכשיר פעיל מרשת סלקום, אורנג' או פלאפון. ההיקף הכספי מוערך בכ-2 מיליון שקלים.
המשנה למנכ"ל פלאפון, גיל שרון מסר, כי עד-כה הצטרפו לרשת Esc כ-40 אלף מנויים - דבר המעיד על הצלחה של המותג. לדבריו, על-פי סקרים, שיעור המודעות למותג Esc מגיע ל-90% ולכן אנו עוברים עתה למסרים מכירתיים ברורים.
הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה, מודעות פרסום, שילוט חוצות ומכוונים.
בסרטון הקמפיין, נוהגת המפלצת בעגלת אלטע-זאכן ומכריזה על מבצע שבו כל המחזיר מכשיר סלולר מקבל זיכוי של 400 שקלים. אל העגלה מגיע בחור שהוא סוחב סלולרי ענק וזורק אותו לעגלה. לאחר הקריינות, זוכה הבחור למחיאת כף שלאחריה משתחווים הסוס והמפלצת.
קרדיטים: משרד פרסום: מק'אן קשר-בראל; סמנכ"ל קריאטיב: אלון זייפרט ותקציבאית: גילי אידן.