משרד הפרסום וידר סיגאווי ינהל את תקציב הפרסום של פרויקט המגורים 'ברוש הגבעה', בגבעה הצרפתית בירושלים, בהיקף תקציב שנתי של 500 אלף דולר. בימים אלו יוצא משרד הפרסום בקמפיין ראשון לפרויקט, בהיקף של כ-180 אלף דולר.
הקמפיין ילווה בסיסמא "גבוה מעל כולם, בראש הגבעה הצרפתית" ויכלול שלטים על-גבי עורפי אוטובוסים, עיתונות ארצית ומקומית, דיוור ישיר, מכוונים ואינטרנט.
פרויקט ברוש הגבעה, הינו פרויקט של היזם סמווד קונסטרקשיין - חברת ישראלית קנדית בעלת מוניטין רב וניסיון עשיר בארץ ובעולם, ושל הקבלן המבצע - חברת קים לוסטיגמן ייזום ובניה בע"מ, החתומה על עשרות פרויקטים לדיור ומבני ציבור ברחבי הארץ.
הפרויקט יכלול 300 יחידות דיור הבנויות בחמישה מגדלי מגורים בני 13 קומות כל אחד, ובבסיסם מבנים מדורגים, על שטח של כ-23 דונם למגורים, כ-12 דונם של פארקים ושטחים ירוקים וכ-15 דונם לטובת מרכז קהילתי שיוקם בתוך השטח.