רשת אופנת הוניגמן מפרידה לראשונה בין אופנת הנשים ואופנת הילדים, ופותחת רשת לילדים נפרדת, תחת השם "YOUNG HONIGMAN". ההשקעה במהלך מסתכם בכ-10 מיליון ש"ח, כולל עיצוב מחודש של רשת אופנת הוניגמן.
במסגרת פתיחת הרשת לילדים, תפתח הוניגמן במהלך אפריל 2003 10 סניפים ראשונים של רשת YOUNG HONIGMAN. מדובר על שטח ממוצע של 100 מ"ר, במרכזי קניות מובילים,ביהם: קניון עזריאלי בת"א, קניון אילון ברמת גן, קניון מלחה בירושלים, בקניון הנגב בבאר שבע, קניון חולון, במרינה בהרצליה, קניון גנדן ברמת פולג בנתניה, קניון השרון בנתניה, וקניון אשדוד.
מיכה הוניגמן, מבעלי חברת הוניגמן, מסר כי עד סוף שנת 2003 רשת YOUNG HONIGMAN תמנה 15 סניפים המתמחים בילדים, כאשר היעד הסופי הוא להגיע ל-40 סניפים ברחבי הארץ.
בהוניגמן אומרים, כי הרשת החדשה תעצב את חנויות בגדי הילדים בסגנון אופנתי עם נגיעות של צבעים חזקים ובולטים, כמו: אדום, ורוד, חום. בנוסף, יחולקו החנויות על-פי קטגוריות ונושאים: בנים, בנות, פרטי לבוש, אביזרי אופנה ועוד, שיעניקו להורים ולילדים חווית קניה, ומרחב גדול ומרווח המציע מגוון אופנתי "כמו גדולים".
לרגל פתיחת הרשת החדשה תשקיעה חברת הוניגמן, בשנה הראשונה, כ-500 אלף דולר במסע פרסום לרשת HONUGMAN YOUNG. הקמפיין יערך על-ידי משרד הפרסום 'גלר נסיס' ויתמקד בפניה ישירה להורים ולילדים על-ידי קטלוג שיופץ למעלה מ-1.5 מיליון בתי אב, פרסום בעיתונות ובמאגזינים וכן מסע קד"מ.
מיכה הוניגמן אמר עוד, כי הפרדת הרשת והמיתוג מחדש נועד בעצם ליצור תדמית עדכנית וצעירה לרשת הוניגמן וכן להגדיל את נתח השוק של הרשת, באמצעות פניה לקהל יעד צעיר יותר- נערות ונשים בגילאי 18 פלוס, שעד כה לא נכנסו לרשת הוניגמן בגלל אופנת הילדים.
להערכתו, המהלך יגדיל את מכירות רשת הוניגמן נשים והוניגמן ילדים בכ-30%, בשנת הפעילות הראשונה להפרדה.
הכוונה, כך לדבריו, היא להתחרות על כספו של הצרכן בתחומים שונים - ובגילאים שונים.
עוד מסר מיכה הוניגמן, כי במסגרת הפרדת אופנת הנשים והילדים, תשקיעה הוניגמן כ-10 מיליון ש"ח בעיצוב מחודש של רשת סניפי הוניגמן נשים, המונה 56 חנויות וכן תשיק לוגו חדש לרשת שעוצב ברוח צעירה ודינמית המסמלת התחדשות והתעדכנות אופנתית. הלוגו החדש יוטמע בכל הממשקים הפנימיים והחיצוניים של הרשת וכן באמצעי המדיה השיווקית והפרסומית.
לדברי הוניגמן: "הקו העיצובי שינחה את רענון החנויות מיועד לשדר אופנתיות עדכנית במראה מנימליסטי ונקי, שייצרו יחד חווית קניה לצעירות ולנשים. כמו כן תרחיב הוניגמן את תמהיל המוצרים לצעירות ותחלק את הסניפים על-פי מחלקות מתמחות של אביזרי אופנה.
אודות הוניגמן
חברת הוניגמן נוסדה בשנת 1980 ונמצאת בבעלות יעקב ומיכה הוניגמן. בשנת 1999 פתחה הוניגמן רשת אופנה לצעירות תחת השם TNT המונה כיום 45 סניפים ומהווה למעלה מ-30% משוק אופנת הצעירים. רשת אופנת הוניגמן מונה 46 חנויות בפריסה ארצית. החברה מעסיקה כ-700 עובדים קבועים.