חברת פילסברי השקיעה לאחרונה (יום ד', 26.3.03) 4 מיליון ש"ח בפתיחת 70 נקודות מכירה ממותגות ברחבי הארץ. במסגרת ההתרחבות והשקת מגוון רחב של מוצרי פילסברי, פתחה החברה נקודות מכירה ברשתות שיווק, רשתות מזון, בקפיטריות, באוניברסיטאות, מכללות ובסופר מרקטים פרטיים.
נקודות המכירה החדשות כוללות ציוד אפיה מתקדם וכן את מגוון מוצרי פילסברי, ביניהם: בגטים, עוגות, עוגיות, לחמים, בורקסים, מאפינס, לחמניות. כל מוצרי המאפה קפואים לאפייה במקום או חצי אפויים.
מנהל השיווק של פילסברי, ברי שן, צופה כי פתיחת 70 נקודות המכירה החדשות תעלה את מכירות המותג בכ-15%, כבר בשנת הפעילות הראשונה. כמו כן מסר שן, כי בשנת 2003 תפתח פילסברי כ-70 נקודות מכירה נוספות.
" היעד של פילסברי הוא להימצא בכל נקודת מכירה שיש בה צריכת בצקים קפואים לאפייה במקום ולתת את הפתרונות המתאימים לכל לקוח", הוסיף שן.
חברת פילסברי נמצאת נכון להיום בכ-700 נקודות מכירה סך הכל.