ארבעה חודשים לאחר מותו של מייקל ג'קסון עלה בסוף השבוע האחרון הסרט המצופה "This Is It" שמתעד למעשה את החזרות למה שהיה אמור להיות סיבוב ההופעות האחרון של מלך הפופ ומעולם לא יצא לפועל. הסרט, המורכב משעות של צילומים מאחורי ולפני הקלעים הכניס בסוף השבוע של חג ליל כל הקדושים 21.3 מיליון דולר. כרגע מתכוונת סוני, המפיצה את הסרט, להאריך את תקופת ההקרנה המוגבלת של הסרט בארה"ב - שנועדה במקור להיות שבועיים בלבד - עד לחג ההודיה, כלומר, לעוד שלושה שבועות. בשאר העולם תחליט סוני על בסיס מקומי.