פרטנר תקשורת והעמותה לקשרי תעשיה וקהילה חברו יחד ויזמו פרויקט ייחודי לנוער - 'חשיווקית' - קורס לפיתוח חשיבה יצירתית תוך התנסות בתהליכי שיווק ופרסום.
הפרויקט, הינו פרי יוזמה משותפת של פרטנר והעמותה לקשרי התעשיה עם הקהילה - עמותת החינוך של התאחדות התעשיינים. הפרויקט מיועד לתלמידי החטיבה (כיתות ז'-ט'). מטרת הפרויקט, הינה פיתוח חשיבה יצירתית ומערכתית על-ידי למידת עקרונות השיווק המודרני, בתהליך המדמה משרד מכירות ופרסום.
הקורס הסתיים לאחרונה ונמשך כ-5 חודשים. במהלך הקורס נחשפו המשתתפים לכמות גדולה של תכנים, בין היתר, הרצאות בשיווק ואסטרטגיה שיווקית, פרסום, הליכים בפרסום ועוד. נציגי פרטנר ליוו את הפרויקט בשלביו השונים, התלמידים אף הוזמנו לסיור הכרות בפרטנר בו למדו על חברת פרטנר ומותג orange.
התלמידים חולקו לצוותי 'משרדי פרסום', כאשר כל צוות הכין תכנית שיווקית למוצר והפיק קמפיין פרסומי המשלב בתוכו מספר מדיות, החל מאסטרטגיית השיווק, פילוח שוק, דרך תכנון וביצוע פעילויות קידום מכירות, וכלה ביישום הקמפיין בשלמותו.
שיאו של הפרויקט באירוע סיום חגיגי שייערך ב-4.4.03 בבית התעשיינים, בו יציגו הצוותים את תכנית השיווק ואת הקמפיין הפרסומי במלואם.
חבר השופטים, המורכב מנציגי orange, אנשי שיווק ונציגי 'חשוב תעשיה', יבחר את הזוכים במקומות הראשונים, אשר יקבלו פרס עבור יצירתם.
סמנכ"ל השיווק בפרטנר, איריס בק ציינה, כי חברת פרטנר חברה ל'עמותה לקשרי תעשיה וקהילה', מתוך רצון לחזק את קשריה עם הקהילה, שכן פרטנר רואה בפרויקטים מסוג זה, הזדמנות להשקיע בחינוך בכלל ובחינוך לטכנולוגיה בפרט, ולאפשר תכניות העשרה לנוער, תוך קירובו לתכנים אקטואליים ולמגמות שונות במשק הישראלי.
____________
העמותה לקשרי תעשיה וקהילה - עמותת החינוך מיסודה של התאחדות התעשיינים, פועלת מזה 14 שנה. העמותה הוקמה במטרה לחבר את מערכת החינוך אל התעשיה, בקשרים ארוכי טווח, שמטרתם קידום תלמידים ובני נוער, חיזוק תלמידים חלשים, טיפוח חשיבה יזמית, חינוך לערכי איכות הסביבה, חיזוק לימודי הטכנולוגיה והמדעים ועוד. חיבור זה של התעשיה לחינוך מאפשר לעמותה להשפיע על סדר היום החינוכי של בני הנוער ועל קביעת היעדים החינוכיים שלהם.