|
רשתות ביגוד. הביקוש עולה [צילום: AP]
|
|
|
|
|
נרשמה עלייה בגיוס עובדים לרשתות האופנה, כך עולה מנתוני חברת כוח האדם "ל.מ. עולם של כח אדם". בחודש האחרון גייסה החברה כ-70 עובדים לרשתות האופנה הגדולות כגון: זארה, מנגו, פוקס, ג'ק קובה וקסטרו, ועד סוף השנה תגייס ל.מ. כ-100 עובדים נוספים לענף.
גידול בצריכת ביגוד והנעלה של הציבור בישראל היווה קו מקביל למצב המשק הישראלי. בשנה האחרונה, שהתאפיינה במשבר כלכלי רחב-היקף, נרשמה ירידה חדה בצריכת ביגוד והנעלה ברשתות הגדולות בישראל. בעלי הרשתות דיווחו על ירידה שנעה בין 15% ל-25% במכירות, וכתוצאה מכך פוטרו עשרות עובדים. כמו-כן, הודיעו רשתות על כוונתן לצמצם את מספר הסניפים.
בחודש האחרון התעוררו ביקושים גדולים מצד רשתות האופנה וכאמור, רק בחודש האחרון העבירה ל.מ. לרשתות 45 מוכרים ועוד 25 מנהלים לעבודה מיידית.
רפי אלימלך, מנכ"ל ל.מ., מציין כי "עד עתה גיוס העובדים היה יחסית קל, כיוון שעשרות רבות של עובדים עם ניסיון פוטרו במהלך השנה האחרונה, אולם אנו ממשיכים לקבל בקשות לגיוסים עובדים לעבודה מיידית מצד הרשתות".