|
החיוב עבור השירות המשיך להיגבות? [צילום אילוסטרציה: AP]
|
|
|
|
|
|
רומן קולוסוב תבע את נטוויז'ן בע"מ בבית משפט לתביעות קטנות בירושלים בסכום של 5,000 שקל, לאחר שלדבריו חייבה אותו בתשלום אחרי שביקש להתנתק משירותי האינטרנט. לטענתו, ביקש להשתחרר בסוף חודש יולי 2008 ובפועל חויב עד אוגוסט 2009.
הנתבעת השיבה בכתב ההגנה שהתובע ביקש להתנתק בחודש אוגוסט 2009 ואז הפסיקה את החיובים. "התובע עצמו אישר לנציג מטעמנו ששכח להודיע לנו שהוא מבקש להתנתק". הנתבעת ביקשה לדחות את התביעה בהיעדר עילה.
בפסק הדין הדגיש השופט גד ארנברג, שהתובע לא צרף מסמך כלשהו ממנו ניתן להבין כיצד הגיע לסכום תביעה של 5,000 שקל. "לפי עדותו בפני הסכום שנגבה ממנו ביתר, לטענתו הוא 1,254 שקל. התובע לא הראה מסמך כלשהו ממנו ניתן להבין או ללמוד אם באמת ביקש להתנתק בחודש יולי 2008. מאידך, הנתבעת צירפה מסמכים מהם ניתן ללמוד אילו שיחות ניהל התובע עמה ומתי...
"בנסיבות אלו ומשלא הוכחה התביעה היה מקום לדחותה לגמרי ואולם מהעדויות עולה שהנתבעת הסכימה להחזיר לתובע סך של 490 שקל, ולפיכך אני מחייבה לעשות כן תוך 30 יום מהיום בכפוף להחזר. כאמור התביעה נדחית ללא צו להוצאות".