|   15:07:40
  איריס פרחי  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

לקוח נטוויז'ן התלונן שחויב חרף בקשתו להתנתק

לדבריו, הנתבעת חייבה אותו במשך למעלה משנה ועליה להשיב את כספו הנתבעת השיבה שניתקה את התובע באותו חודש בו ביקש להתנתק נפסק שהנתבעת תחזיר סכום כלשהו
24/12/2009  |   איריס פרחי   |   חדשות   |   תגובות
החיוב עבור השירות המשיך להיגבות? [צילום אילוסטרציה: AP]

איריס פרחי
הציוד של נטוויז'ן לא היה תקין, הלקוחות פוצו

   איריס פרחי
ביהמ"ש: נטוויז'ן תפצה לקוח שחויב ללא ידיעתו

רומן קולוסוב תבע את נטוויז'ן בע"מ בבית משפט לתביעות קטנות בירושלים בסכום של 5,000 שקל, לאחר שלדבריו חייבה אותו בתשלום אחרי שביקש להתנתק משירותי האינטרנט. לטענתו, ביקש להשתחרר בסוף חודש יולי 2008 ובפועל חויב עד אוגוסט 2009.

הנתבעת השיבה בכתב ההגנה שהתובע ביקש להתנתק בחודש אוגוסט 2009 ואז הפסיקה את החיובים. "התובע עצמו אישר לנציג מטעמנו ששכח להודיע לנו שהוא מבקש להתנתק". הנתבעת ביקשה לדחות את התביעה בהיעדר עילה.

בפסק הדין הדגיש השופט גד ארנברג, שהתובע לא צרף מסמך כלשהו ממנו ניתן להבין כיצד הגיע לסכום תביעה של 5,000 שקל. "לפי עדותו בפני הסכום שנגבה ממנו ביתר, לטענתו הוא 1,254 שקל. התובע לא הראה מסמך כלשהו ממנו ניתן להבין או ללמוד אם באמת ביקש להתנתק בחודש יולי 2008. מאידך, הנתבעת צירפה מסמכים מהם ניתן ללמוד אילו שיחות ניהל התובע עמה ומתי...

"בנסיבות אלו ומשלא הוכחה התביעה היה מקום לדחותה לגמרי ואולם מהעדויות עולה שהנתבעת הסכימה להחזיר לתובע סך של 490 שקל, ולפיכך אני מחייבה לעשות כן תוך 30 יום מהיום בכפוף להחזר. כאמור התביעה נדחית ללא צו להוצאות".

ת.ק. 3665/09 ירושלים
תאריך:  24/12/2009   |   עודכן:  24/12/2009
איריס פרחי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לקוח נטוויז'ן התלונן שחויב חרף בקשתו להתנתק
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דוד פתח תקוה
24/12/09 11:38
2
משה שילה
25/12/09 15:08
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
בריונות צרכנית היא תופעה מכוערת. היא מתרחשת כשצרכן תמים נאנס לשלם בעל כורחו עבור שירות שביקש לבטל. החברה מחייבת אותו, אוטומטית, בדמי מנוי כל עוד לא שלח מסמך ו"הסתפק" בהודעה לנציג השירות.
17/01/2007  |  איריס פרחי  |  חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il