ירון אלדר, שהיה מנכ"ל קבוצת DBM לשיווק ישיר ערב פירוקה, רכש את כל נכסי קבוצת DBM בשווי מוערך של כ-200,000 דולר עם בכירי הקבוצה ואנשי מפתח כולל עפר שמיר ממייסדיה, הקים אלדדר חברה חדשה בשם ENOVA.
בהקמת החברה, שתפעל תוך דגש על שיווק ישיר מתוך בסיסי נתונים, הושקעו עוד כ-200,000 דולר בפיתוח המערכת הממוחשבת ששימשה את DBM הממותגת תחת השם COMPASS.
"יתרונה היחסי של ENOVA, בהשוואה לחברות שיווק ישיר אחרות, מתבטא בתפיסת עולמנו כי שיווק ישיר צריך להיות נתמך על-ידי מערכת ממוחשבת בעלת "נתב מדיה", העושה שימוש יעיל בכספי הלקוח. לדוגמא: כשצרכן המעדיף לקבל המידע או ההצעה השיווקית בדואר אלקטרוני לא נשלח דיוור רגיל בדואר" מסביר אלדר.
כך מצפים בחברה להשיג 2 תוצאות מיידיות משמעותיות: המשווק פנה בדרך הזולה ביותר אל הלקוח שלו והצרכן קיבל את המידע בדרך האהודה עליו ביותר. "כשזה משולב עם מומחים בעלי יכולות אסטרטגיה וקריאטיב - משיגים את המיטב", מוסיף אלדר.
ENOVA החלה לנהל מספר תקציבים, בהם: הקמה וניהול השיווק הישיר לרשת האופנה לי קופר, מיתוג ובניית קונספט להיי קידס - רשת אפנת ילדים ומוצרי תינוקות, ובניית תוכנית נאמנות למותג "ויטמינצ'יק".