בשבוע השני להשקת השבת החדשה, ב'קשת' נרשמה צפייה גבוהה בהרבה מזו שנרשמה ברצועות אלו בשנים האחרונות.
בקשת אומרים, כי קהל הצופים קיבל בברכה את השינוי הקונספטואלי ואכן התוצאות גבוהות ביותר מ-300% (בהשוואה לשבתות חודש מרס 2003, בהן נרשם רייטינג ממוצע של 2.4% בבוקר).
מדובר בהישג של ממש שכן מספרים דומים נרשמים גם בשעות הפרה פריים ולעיתים גם בשעות פריים.
ממוצע רצועת הבוקר 10:00-11:00 בה משודרות "שיעור פרטי עם אהרוני" ו"השף המתלבש" רשמה בשבועיים האחרונים 6.2% לעומת 1.7% ברצועה בימי חול.
כמו-כן, גם רצועת הצהריים של שבת עם סרטי הפולחן הישראליים, הפכה לרצועת הצהרים הנצפית ביותר בשבוע: 8.1% לעומת 2% בימי חול.
בקבלת השבת הציבה לעצמה קשת כיעד לשנות את הרגלי הצפייה, להכפיל את הרייטינג ברצועות השידור וזאת באמצעות לוח שידורים מושקע וחדשני, לוח שיהיה אטרקטיבי הן לצופים והן לקהל המפרסמים. בפועל שילשה קשת את המספרים המוכרים והגיעה לקהל היעד המבוקש: ברצועת הלייף סטייל הצליחה למשוך אחוז גבוה של צפייה נשית - כ-70% מהצופים היו נשים וטווח גילאי הצופים היה רחב: 18-54.
גם ברצועת הצהריים קלעה קשת לקהל המטרה והצליחה למשוך צעירים ומבוגרים כאחד.