גלידות נסטלה השיקה העונה, כבכל שנה, מוצר חדש. והפעם - טעם חדש לטילון אקסטרים. החל מהשבוע, מתחילה החברה בשיווק אקסטרים חלבה. מוצר חדשני המחולק לכל אורכו לשני טעמים, שילוב של גלידת חלבה עם גלידת שוקולד.
טעם זה מצטרף לששת המוצרים הקיימים של אקסטרים וניל, שוקולד וריבת חלב ולשלושת אריזות ענק של עוגיות, פקאן וריבת חלב.
על-פי סקר צרכנים שביצעה החברה, תוצאות פעילות שנת 2002 מראות כי אקסטרים צוין על-ידי קהל היעד - צעירים, כמותג המועדף עליהם ב-25% יותר מהמתחרה. כמו-כן, נתפס אקסטרים כמותג מוביל בחדשנות וקוליות (התוצאות על-פי מחקר כמותי, טלסקר, סוף עונה 2002).
מבחני טעם סטטיסטיים שנערכו בחודשים האחרונים, מצביעים על כך שמכל 100 צרכנים, 63 מעדיפים אקסטרים על-פני המוצר המתחרה. הפער בין אקסטרים של גלידות נסטלה למוצר המתחרה גדל עוד יותר בזכות תהליך שיפור המוצרים שהפך אותם לטילונים הטעימים ביותר בשוק. כך לטענת החברה.
לאקסטרים הוספה כמות נדיבה של שוקולד ואגוזים המופיעים בצמרת הטילון בצורת נשיקה ומכוסים במכסה פלסטיק שקוף. הוופל מתוק יותר ופריך יותר והגלידה עצמה עשויה בטכנולוגיה חדישה.
אקסטרים הינו המותג המוביל של החברה, הוא משווק ב-40 מדינות ומושקעים בו מירב תקציבי הפיתוח והשיווק של נסטלה גלידות העולמית.
החל מסוף חודש אפריל יעלה קמפיין שילוט חוצות בפריסה ארצית למוצר החדש. עלות הקמפין היא כ-2 מיליון ו-500 אלף ש"ח. סיסמת הקמפיין: "דודי המקפיץ אוהב את השפיץ, באקסטרים", "שרית מערד אוכלת מהצד, באקסטרים", "רועי מהקריות מכור לעוגיות, באקסטרים" ועוד...