|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
דיין מול גולן [צילום: יוסי צבקר / בוצ'צ'ו]

אילנה דיין: "הפכתי לשק החבטות של מתי גולן"

דיין דורשת מגלובס התנצלות על מאמר שכתב נגדה מתי גולן מתי גולן: "לכל טור הייתה עילה שנבעה ממעשה; זכותנו לפרסם גם דעות שאינן נוחות לה"
15/02/2010  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   סרן ר' נ' אילנה דיין - התביעה   |   תגובות
עו"ד רן שפרינצק [צילום: יח"צ]

ד"ר אילנה דיין לא מדברת סולברגית (עדיין)
חיים שיבי
פסה"ד נגד העיתונאית מחייב דיון נוסף * בית המשפט העליון - בשלב הערעור אם יוגש - הוא שיקבע האם השופט הוא הצופה הסביר
לרשימה המלאה

"סולברג נגוע בסובייקטיביות"
איציק וולף
דיין הגישה ערעור על פסק הדין של המחוזי בירושלים שחייב אותם בתשלום פיצויים לרס"ן ר' על הוצאת דיבתו רעה * טענה כי אין קשר בין זיכויו בהליך הפלילי לבין האפשרות להציגו כרוצח ילדים * "אם לא יתקבל הערעור תיגרם פגיעה אנושה לחופש העיתונות בישראל"
לרשימה המלאה

פרסום ראשון: העיתונאי מתי גולן (גלובס), שפרסם שורה של מאמרי דעה נגד העיתונאית אילנה דיין (ערוץ 2), נדרש להתנצל. במכתב אותו שיגרה אליו ולעורך גלובס, חגי גולן, דורשת דיין - באמצעות עורכי דינה גיורא ארדינסט ורן שפרינצק - התנצלות בולטת בגין מה שהיא מכנה: "דברים שקריים ופוגעניים" שפרסם בגנותה בעקבות פסק הדין בפרשת הקצין ר'.

אילנה דיין מתמקדת בתלונתה במאמריו של מתי גולן, למרות שפורסמו בתקשורת עשרות ואולי אף מאות מאמרים בגנותה בשל מעשיה החמורים בפרשת סרן ר', כפי שאלה הוכחו בבית המשפט. נטען בהם כי דיין פעלה בחוסר אחריות, כיזבה, עיוולה, ופעלה בדרך שיש בה משום בישול ראיות, ובכך פגעה שלא כדין בסרן ר'.


בגלובס דוחים את טענות דיין ואומרים, כי מדובר בניסיון מצידה לסתימת פיות. כמו-כן נאמר, כי אילנה דיין מבקשת לעצמה חסינות מביקורת, למרות שמדובר בעניין בעל חשיבות ציבורית עצומה. עוד נאמר, כי פסק הדין שניתן על-ידי השופט נעם סולברג קבע קביעות מפורשות המצביעות על מעשיה החמורים של אילנה דיין, כולל "בישול ראיות".

"עיסוק אובססיבי"

דיין מציינת שבעה מאמרים שנכתבו לטענתה נגדה, פרי עטו של מתי גולן, בשנים האחרונו. לדבריה, אותם מאמרים מעלים שאלות קשות ביחס למניעיו של גולן, לתום לבו ולסיבות שבשלן בחר בה "כשק חבטות אשר הוא מסרב להרפות ממנו".

במכתב מטעמה נטען לעיסוק אובססיבי בה, כאשר השיא היה במאמרו האחרון שבו השמיע נגדה דברי לשון הרע. מתוך המכתב: "בין היתר קובע מר גולן במסגרת מאמר זה, כי בית המשפט קבע כביכול שמרשתנו 'בישלה ראיות'; כי היא 'ניהלה... בעצמה ובאמצעות עובדיה ומקורביה, קמפיין אצל עיתונאים ועורכים, שמטרתו הייתה דיסקרדיטציה לשופט נעם סולברג ולפסק דינו'; כי היא 'פגעה ביושרה של בית המשפט'; וכי היא '"עובדת" בצורות שונות על ביניש והשופטים לקראת הערעור - ושהם נענים לה'.

עורכי דינה של דיין מאשימים את גולן בניסיון להשפיע על הערעור, אותו הגישה היום לבית המשפט, ומוסיפים: "דברים אלה הינם חמורים ביותר, אין בהם כל אמת... מעולם לא נקבע על-ידי בית המשפט כי מרשתנו 'בישלה ראיות', היא מעולם לא ניהלה קמפיין שמטרתו דיסקרדיטיזציה לכבוד השופט סולברג ולפסק דינו, היא מעולם לא פגעה ביושרה של בית המשפט הנכבד, ובוודאי שהיא אינה 'עובדת' בצורות שונות על נשיאת בית המשפט העליון ושופטי בית המשפט העליון לקראת ערעורה על פסק דינו של השופט סולברג, ולמותר לציין עד כמה לא ראויה וכוזבת היא הטענה כי הם 'נענים לה'".
מכתב: אילנה נגד מתי גולן וגלובס
תגובת גלובס (חגי גולן ומתי גולן) לדרישת ההתנצלות של אילנה דיין

"ניסיון להשתקת דעה פחות נעימה"
עו"ד יורם מושקט

בגלובס לא נותרו חייבים, ובמכתב תשובה ששלחו חגי גולן ומתי גולן - באמצעות עו"ד יורם מושקט – אמרו כי הופתעו מעצם הפנייה.לדבריהם, העיתון גלובס נתן אכסניה גם לטורים האוהדים את דיין, ומנו שורה של טורים המתייחסים אל פסק הדין בעניין סרן ר' אותם כתבו יובל יועז ולי-אור אברבך. לדבריהם, לא קיבלו מדיין עד היום כל פנייה בעניין טורים אלה.

גלובס גם מביע תמיהה כיצד לדיין, האמורה להיות חרדה לחופש העיתונות, אין זה נהיר כי כאשר מוגשת נגדה תביעה בגין לשון הרע - הרי שעניין זה ראוי לדיווח ולהבעת עמדה: "בהיותה של מרשתכם עיתונאית בכירה, בעלת השפעה ניכרת על ציבור רחב-הרי שמדובר באישיות שלציבור יש את הזכות לדעת על מעשיה והתנהגותה, ולכותב הטור ולעיתון - קיימת הזכות לחוות את דעתם ולפרסם גם דעות שאינן נוחות לה", נאמר במכתב התשובה.

"דווקא מכתבכם בשם מרשתכם", הוסיפו, "מעלה חשש כי לא חופש העיתונות הוא בבסיסו, אלא דווקא ניסיון להשתקת פרסום דעה אחרת פחות נעימה. מובהר בעניין זה כי בכוונת מרשיי להמשיך ולעקוב אחר ערעורה של מרשתכם, כמו גם תוצאתו. מובהר גם כי מתי גולן ימשיך לכתוב על כל נושא ראוי בתחום הציבורי, וזאת כפי שעשה במשך עשרות שנותיו בעיתונות... לכל טור שנכתב בעניינה הייתה עילה שנבעה ממעשה, מחדל או אמירה שלה. למרשתכם שוודאי. כך גם במקרה בו היא נמצאת חייבת בהוצאת הדיבה; כאשר היא מחליטה להגיש ערעור; וגם כאשר היא מבקרת בצורה קשה את בית המשפט הנכבד על פגיעה, כביכול, בחופש העיתונות ו/או בדמוקרטיה".

בהתייחסות לגופן של הטענות, השיבו אחת לאחת (ציטוט):

בישול ראיות: פסק הדין בעניין תביעת סרן ר', עמוס בקביעות של בית המשפט שמשמעותן חמורה, לרבות בישול ראיות. כמו, למשל: "יש אפוא בהצגת התמונות הללו אמת מסוימת, אולם יותר מכך יש בהן משום עיוות האמת" (ס' 127); ... "אך זו שהוצגה היא אילוסטרציה שאינה לגיטימית, משום שהיא מטעה את הצופה בעניין משמעותי" (ס' 129); "גם זו אילוסטרציה מטעה" (סעיף 130); "סיכומו של דבר, הגנת אמת הפרסום לא תוכל לחול על האופן שבו הוצג בכתבה הירי שירה התובע לעבר המנוחה" (ס' 134); "עריכה פסולה בעליל עשו הנתבעות בהשמעת דברי התובע בסיומו של האירוע" (ס' 135); "הניתוק של המשפט הזה ממכלול המסרים שהעביר התובע באותו מונולוג, הוא, בעיקר, זה שהופך אותו למאוּס כל-כך" (ס' 137) ורבות אחרות כך למשל בסעיף 154 לפסק הדין:

  • "ברם, התמונה העובדתית המתקבלת בתודעתו של הצופה הסביר שונה מעובדות האמת שינוי ניכר, לרעת התובע ולגנוּת שמו הטוב ודמותו. כך לגבי הרקע לאירוע, מבחינת תיאורהּ של המנוחה כילדה תמימה בדרך לבית הספר; כך בנוגע לתיאור מקומה ביחס למוצב וביחס לאב"ם, ולעילת הפתיחה באש; כך בתיאור הירי שירו חיילי המוצב; בהצגת הסתערותו של התובע; בתמונת המציאות שהייתה בתודעתו בעת הירי שביצע; באופן שבו בוצע הירי; בהתעלמות ממרכזיות עניינו של התיק; בהצפּנת ירי הצלף; באופן הצגת המשפט שאמר התובע בקשר בסיום האירוע ובהוצאתו מהקשרוֹ; באופן הצגת גילהּ של המנוחה כנמוך מכפי שהיה; בהעלמת גירסתו של התובע, שהתבררה כנכונה, כי חייליו העלילו עליו עלילות שקר. באלה סטו הנתבעות מן האמת, ויצרו בעיני הצופה תמונת מציאות שגויה. הובטח לו, לצופה, בתחילת הכתבה, כי "מה שעולה מתוך חומרי החקירה... הוא די ברור מבחינת העובדות" (בפתיח לכתבה), והנה התברר לנו כי לא מיניה ולא מקצתיה. בעמל רב – למעלה משלושים ישיבות ומאות עמודים של פרוטוקול – עלה בידי בית הדין הצבאי לחשוף את התמונה העובדתית המלאה ביחס לאירוע, וההצהרה היומרנית של אילנה דיין כי העובדות הן ברורות התגלתה כחלולה".


כן ראו ההתיחסות שנעשתה אל התנהלותו של מר גיורא איילנד, העד מטעם מרשתכם.

1. קמפיין הדיסקרדיטציה: בעניין זה התבטאה מרשתכם עצמה, בראיונות שונים, נגד פסיקת בית המשפט ופסק הדין – כמו למשל קביעתה, שאינה נכונה, כי השופט סולברג קבע שלא היה ענין ציבורי בפרסום פרשת הריגתה של הילדה הפלשתינית. אמירה כזאת נקלטה אצל העתונאים מפי מרשתכם, והם חזרו עליה, למרות היותה בלתי נכונה, כפי המופיע בפסק הדין.

מובן כי השמצה כזאת, מפיה של מרשתכם, ד"ר למשפטים ועיתונאית המוכרת בציבור כאמינה- גורמת לדיסקרדיטציה בכך שניתן להבין שהיא רומזת כי דם ילדה פלשתינית בעל עניין ציבורי בעיני כב' השופט סולברג (הימני, המתנחל, וכו'...).

בנוסף, זכורה התבטאותה של מרשתכם, באופן חסר תקדים שאינו מוכר למרשיי, מיד לאחר פסק הדין, שם קבעה: "פסק הדין שגוי וגדוש בקביעות שאינן עולות בקנה אחד עם עקרונות העיתונות החופשית ועם ערכיה של חברה דמוקרטית". המדובר בכל הכבוד, בהתבטאות חריגה ויוצאת דופן בחריפותה, הגובלת בהסתה.

2. זאת ועוד, ולמען הסר ספק, הרי שבידי מרשיי פרטי עורכים וכתבים היודעים לספר כי מרשתכם ושלוחיה דיברו אתם ברוח זו. על כך העיד גם מאמרו של כתב מעריב מר קלמן ליבסקינד בבלוג שכתב.

3. "עובדת בצורות שונות על השופטים" - להלן המשפט המלא מתוך טורו של גולן: "במיוחד כאשר בקרב רבים בציבור יש כבר מזמן תחושה שדיין "עובדת" בצורות שונות על ביניש והשופטים לקראת הערעור - ושהם נענים לה".

תחושה בציבור אינה "קביעה", כמובן. על קיומה של התחושה זו בקרב הציבור, יכולים להעיד מאמרים, מכתבים, וטוקבקים רבים מאד, כמו גם מכתבה של "התנועה לחופש המידע" אל נשיאת ביהמ"ש העליון הש' דורית ביניש.

4. "השופטים נענים לה" - כוונת מרשיי הייתה לכך ששופטי בית המשפט העליון מוכנים להופיע בפורומים שונים בהנחיית מרשתכם, אף שבפניהם מונח ערעורה וערעור כנגדה. לאחר שמרשתכם נמצאה בשלב זה בבית המשפט המחוזי, כמוציאת דיבה, לאחר שהתבטאה בצורה מכפישה נגד בית המשפט המחוזי בירושלים כנזכר לעיל, והאמור פסק הדין – היה מצופה מהשופטים שלא יופיעו על במה אחת עם מרשתכם, בדיון בניהולה. דרישה זו כלפי השופטים וכלפי לשכת עורכי הדין- הועלתה מסקטורים שונים בציבור – אולם עד כה לא ניתנה תגובת הנהלת בתי המשפט לכך...

(סוף ציטוט)





[להלן המאמר המדובר של חגי גולן, כפי שפורסם בגלובס ב-7 בפברואר 2010]

היילכו דיין וביניש יחד... / מתי גולן
כאשר לשכת עורכי הדין בוחרת באילנה דיין, שעומדת לערער על חיובה בדיבה, להנחות ארוע משפטי בו משתתפים ביניש ובכירי השופטים - איזה מסר זה מעביר לציבור ולשופטי הערעור?
▪ ▪ ▪

בלשכת עורכי הדין קימת עכשיו מבוכה. הלשכה מכנסת בקרוב רב-שיח לרגל חילופי היועצים המשפטיים. משתתפים: נשיאת העליון דורית ביניש, ועוד גלריה של השמנא וסלתא של המימסד המשפטי: מאיר שמגר, אהרן ברק, יצחק זמיר, אליקים רובינשטיין, יוסף חריש, מיכאל בן יאיר. מנחה: אילנה דיין. עורכי דין רבים חושבים שהנחיתה של דיין באירוע אינה ראויה. התנועה למען חופש המידע אף שיגרה בעניין זה מכתב אל ביניש שתמנע עצמה מהשתתפות בארוע. אלי הגיעו מיילים רבים באותה רוח.

הבעיה נובעת מכך שדיין חוייבה לאחרונה בבית המשפט המחוזי באחד החטאים הגדולים ביותר של העיתונות, אם לא הגדול שבהם: הוצאת דיבה תוך, בין השאר, "בישול" ראיות. השאלה ששואלים עורכי דין ואזרחים רבים היא: האם ראוי שעתונאית כזאת תנחה כנס כזה, עוד בנוכחות הנשיאה ביניש והבכירים שבשופטים? האם לשכת עורכי הדין לא יכולה למצוא עתונאי בכיר ומוכשר שכתם הדיבה לא דבק בו?

הקמפיין נגד השופט

בעיה נוספת: לאחר מתן פסק הדין ניהלה דיין, בעצמה ובאמצעות עובדיה ומקורביה, קמפיין אצל עתונאים ועורכים שמטרתו הייתה דיסקרדיטציה לשופט נעם סולברג ולפסק דינו. לחציה של דיין ואנשיה הניבו כתבות שנשענו על שני מוקדים. האחד – פסק הדין פוגע בחופש העיתונות (האמת, כמובן, הפוכה); השני – השופט סולברג מתגורר עם משפחתו בהתנחלות, כלומר הוא ימני, כלומר הוא לא אוהב את העיתונות, כלומר שיקוליו לא היו עניניים, אלא פוליטיים. וזאת למרות שסולברג הוציא מתחת ידו פסק דין חשוב, חכם ומנומק לפרטי פרטים.

השאלה המתבקשת: כאשר עורכי הדין בוחרים דווקא בדיין לאירוע בעל חשיבות משפטית כה גדולה; כאשר ביניש וחבריה השופטים מוכנים להיות מונחים על-ידי מי שהוציאה דיבה ופגעה ביושרה של בית המשפט – איזה מסר זה מעביר לציבור?

השפעה על שופטי הערעור

מעבר למסר יש גם פן משפטי מעשי חשוב ביותר. דיין הודיעה שהיא תגיש ערעור לעליון. הערעור יגיע לידה של הנשיאה. גם אם נניח שביניש לא תכלול עצמה בהרכב השופטים בערעור, כפי שצפוי שתעשה, עדיין היא זו שקובעת מי כן יהיה בהרכב, ומי יעמוד בראשו. אלה מינויים שיכולה להיות להם חשיבות רבה ניהול הערעור ותוצאותיו. תישכח יד ימיני אם אעז לחשוב שביניש עלולה להטות דין ביודעין מסיבה כלשהי. אבל, כאשר היא משתתפת באירוע בעל אופי משפטי יחד עם דיין, כאשר בכירי השופטים מתדיינים תחת הנחיתה, או אז נוצרת בעיה של לפחות מראין עין, אם לא ניגוד אינטרסים הקשור להשפעה האפשרית (הלא מודעת, כמובן) על שופטי הערעור. במיוחד כאשר בקרב רבים בציבור יש כבר מזמן תחושה שדיין "עובדת" בצורות שונות על ביניש והשופטים לקראת הערעור - ושהם נענים לה.

תאריך:  15/02/2010   |   עודכן:  16/02/2010
עידן יוסף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אילנה דיין: "הפכתי לשק החבטות של מתי גולן"
תגובות  [ 55 ] מוצגות   [ 55 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
א מ רול
15/02/10 23:43
2
קוראים כותבים
16/02/10 00:00
3
ח
16/02/10 00:08
4
!
16/02/10 00:11
5
נחום שחף
16/02/10 00:17
6
אמתי
16/02/10 00:26
7
קורא
16/02/10 02:47
8
קורןנאוה טבריה
16/02/10 05:20
9
לא יאמן
16/02/10 06:36
10
פישלזון
16/02/10 06:48
11
ד.ה
16/02/10 07:03
12
ישמעאל
16/02/10 07:16
13
בצלאל
16/02/10 07:16
14
משפטן
16/02/10 07:34
15
עיתונות מכוערת
16/02/10 07:43
16
האוליגרכית הקטנה
16/02/10 07:51
17
אליהו חיים
16/02/10 07:59
18
שאול א.
16/02/10 08:01
19
מוסר ומוסריות כלל
16/02/10 08:33
20
רועי גבעתיים
16/02/10 08:42
21
אחד העם
16/02/10 09:21
22
אבל היכן השופטים
16/02/10 09:50
23
אנטי פופולוס
16/02/10 10:18
24
יוסיפ
16/02/10 10:35
25
אריסטו מקיוולי
16/02/10 10:46
26
אח לצרה
16/02/10 11:23
27
עובדתי
16/02/10 11:48
28
נזכר
16/02/10 11:56
29
dodel
16/02/10 12:16
30
שיייקה
16/02/10 12:17
 
נ"ל
16/02/10 13:58
31
1רפאל
16/02/10 12:37
32
סתימת פיות
16/02/10 14:39
33
טבחית חדשות
16/02/10 14:49
34
את מאמינה בצדקך?
16/02/10 15:20
35
מ.ב.פ
16/02/10 15:22
36
ישע
16/02/10 15:27
37
הופכת לשק חבטות
16/02/10 15:51
38
העלילת דם
16/02/10 15:56
39
ציונית
16/02/10 16:06
40
מומו
16/02/10 16:12
41
ספינר
16/02/10 17:06
42
יופיטר יופיטר
16/02/10 19:27
43
ולדמיר פוטין
16/02/10 19:35
44
ולדמיר פוטין
16/02/10 19:41
45
יופיטר יופיטר
16/02/10 21:00
46
רוני תל אביב
16/02/10 21:20
47
צבי גלברד
16/02/10 21:44
48
טומי טייטלבאום
16/02/10 21:59
49
מעורר רחמים....
17/02/10 07:56
50
ג,ר,
17/02/10 08:16
51
עוד מהימים בגל"צ
17/02/10 08:30
52
טומי טייטלבאום
17/02/10 11:03
53
אורי עמר
8/02/12 16:43
פורום: סרן ר' נ' אילנה דיין - התביעה כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
54% מנשות בריטניה חושבות שנשים אחראיות בחלקן לאונס שלהן. כך עולה (יום ב', 15.2.10) מסקר שנערך לציון 10 שנים למרכז לנפגעות בלונדון SARC. יותר מאלף נשים בגילים 50-18 השתתפו בסקר. כחמישית (19%) מהנשאלות אמרו שעל האישה לקבל אחריות חלקית לפשע במקרים שבהם היא מסכימה ללכת לביתו של התוקף. אחת מתוך שמונה אמרו שאם מישהי רוקדת באופן פרובוקטיבי בליל האונס, עליה לשאת בהשלכות.
15/02/2010  |  מאיה שני  |   חדשות
56 מיליון ליש"ט הוא סכום הזכייה של בני זוג מבריטניה, אשר חלקו את סכום הזכייה שלהם - הגדול ביותר בהיסטוריה של הלוטו האירופאי - ה-EuroMillions - עם זכה מאושר נוסף מספרד.
15/02/2010  |  מאיה שני  |   חדשות
מקורות שליטה ופיתוח חתמה על עסקת אופציה לרכישת מגרש ברחוב הגדוד העברי, ליד התחנה המרכזית בתל אביב. היא תשלם כ-11 מיליון שקל. מקורות מארגנת קבוצת רכישה. שתקנה את המגרש ותבנה דירות לשם השקעה, ולא למגורים.
15/02/2010  |  אלעזר לוין  |   חדשות
תאגיד הביטוח האנגלי ללוידס ימשיך לעבוד בעסקי ביטוח בישראל, ואף יגביר את פעילותו בה. כך אמר היום (15.2.10) יושב-ראש ללוידס, לורד לוין. הוא דיבר בכינוס בנושאי ביטוח, שנערך בתל אביב בהשתתפות בכירים בללוידס.
15/02/2010  |  אלעזר לוין  |   חדשות
בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה לעיריית פתח תקוה להוציא רשיון עסק זמני ליצרנית המזון "זן קפוא". זאת, עד לדיון בבית המשפט בנושא זה. הצו הוצא למרות התנגדות עיריית פתח תקוה.
15/02/2010  |  אלעזר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
ישראל נמנעת מהכרה ברצח העם הארמני, למרות ששליש מבני הארמנים נרצחו    האירוע האסוני שפקד את העם הארמני במלחמת העולם הראשונה לא יוזכר בנוכחות נציג רשמי של ישראל
מתן גולדבלט
מצד אחד, התביעה בבית הדין תשאף לפעול ככל האפשר בשיתוף פעולה עם הרשויות במדינה כדי שימלאו את חובתן (וכך ליישם את עקרון המשלימות). מצד שני ובמקביל, התביעה בבית הדין תישאר ערה לסמכותה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il