מילקי שטראוס יוצא בסוף השבוע הקרוב (30.4.03) בקמפיין חדש שילווה את שנת 2003. גם השנה נמשך הקרב על המילקי, ועל-פי הסרט - גם בשנת 2410 הוא ימשך. סיסמת הקמפיין: "מילקי - אל תשאירו אותו לבד...".
להבדיל מן הסרטים הקודמים של מילקי, המתרחשים במקום ובזמן מוגדר, מתחולל הסרט החדש בעתיד, בתל אביב של שנת 2410. הסרט מתרחש בעיר עתידנית שנבנתה תוך כדי שיתוף פעולה ייחודי בין משרד הפרסום ראובני פרידן, חברת ההפקה פארדיסו ובית הפוסט פרודקשן גרביטי. תהליך הפקת הסרט נמשך כחצי שנה, במהלכם נבנתה עיר ווירטואלית על-גבי מחשבים, ברמה של מראה ריאליסטי לחלוטין. בהפקה עסקו עשרות אנשי מקצוע - החל באנשי מחשבים שעשו שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של תלת מימד ואנימציה ממוחשבת ועד למעצבי אופנה ועתידנים שיצרו עיר הכוללת מערכת תחבורה עתידנית, אדריכלות חדשה ועולם שלם שיהיה קיים לצד המילקי, גם במאה ה-25.
הקרב בין שתי גיבורות הסרט - גילי סער וקמילה (דוגמנית שבדית) - פותח את הסרט, כשאליו מצטרף חתול, שהופך לאיש חתול, שמסמל, לדברי יוצרי הסרטון, את החשק שיש לכל אחד מאיתנו - החתול שבנו שאנו נותנים לו לשמור על השמנת.
איש החתול מאלץ את שתי היריבות לאחד כוחות במרדף מהיר בנופי העיר העתידנית תוך שימוש רב מאוד בעזרים טכנולוגיים. הסרט כולל סצנות מרדף של סקייט בורד מרחף, ומכוניות טסות, והכל בסביבה חדשנית תוך כדי יצירת שפה פרסומית ומראה שמדברים במיוחד לקהל צעיר ומעודכן.
בשיאו של המרדף הסוער בתל אביב העתידנית, מגיעות הגיבורות לגג הבניין העגול של בנייני עזריאלי בתל אביב ובנקודת השיא של הסרט החתול האדם מוותר על המילקי כשהוא רואה שאין לו סיכוי לברוח. הוא חוזר לצורתו הטבעית ומשאיר את שתי הגיבורות לשמוח על ניצחונן למשך שניה אחת בלבד. שמחה שנגמרת מיד עם חידוש הקרב על המילקי...
בסיומו של הסרט סוף מפתיע - מתברר כי כל הסרט עד לנקודה זו התרחש בתוך משחק מחשב בלבד. ואילו הקרב ממשיך גם בהווה של שנת 2003.
מילקי שטראוס הינו אחד ממותגי הדגל של מחלבות שטראוס, וזוכה לאהדה גדולה כבר כ-24 שנים. למותג רמת מודעות גבוהה מאוד העומדת, לדברי החברה, על 95%.
מילקי הוא מותג עם אסטרטגיה שיווקית עקבית המלווה אותו מאז השקתו בשנת 1979, לפיה - "מילקי שטראוס הוא הפיתוי שאי אפשר לעמוד בפניו". גם האסטרטגיה התקשורתית של המותג נשארת יציבה לאורך כל הפעילות התקשורתית שלו - סרטי מילקי כולם מציגים את הקרב על המילקי המפתה, שאם משאירים אותו לבד.. מישהו ייקח אותו.
פרדי אבוקרט, סמנכ"ל שיווק שטראוס מזון טרי, מסר: "מילקי שטראוס הוא אחד ממותגי העל המובילים בישראל. מדי שנה אנו מצליחים לחדש ולרגש את הצרכנים עם קמפיין שיוצר הדים ברחבי הארץ". לדברי אבוקרט ההצלחה של מותג מילקי שטראוס נובעת משילוב של אסטרטגיה שיווקית עקבית שעונה על צרכי הלקוחות ומוצר מנצח. "בצד החדשנות התקשורתית, מילקי שטראוס ממשיך לחדש ולהפתיע את הצרכנים גם במוצרים ובטעמים חדשים, כגון מילקי XL ומילקי TOP שהיה מעדן החלב הראשון בישראל שהכיל בנוסף למעדן תוספות למיניהן כגון אגוזים, פתיתי שוקולד ועוד. בשנה האחרונה חידש מילקי שטראוס בשני מהלכים משמעותיים - מיני מילקי ומילקי שנטי".
שוק מעדני החלב בישראל נאמד ב-260 מיליון שקלים. מילקי שטראוס נחשב לאחד המותגים החזקים בשוק והיקף המכירות שלו נמצא במגמת עלייה מתמדת. לדברי החברה - נתח השוק של מילקי שטראוס עומד על 36%, נתח שוק שנתי. מספר הגביעים הממוצע של מילקי שטראוס בסל קניה הוא 3.74 גביעים, ומדי חודש נמכרים בממוצע כ-7 מיליון גביעי מילקי שטראוס.
מסע הפרסום של מילקי שטראוס יעלה ב-30 לאפריל, וימשך כ-3 שבועות. מסע הפרסום יכלול סרט טלוויזיה בגירסה של 55 שניות ו-30 שניות, שילוט קירות ענק (שלט הקיר הכפול באיילון בגודל של 1500 מ"ר), שלטי כוכב ייחודיים ובהם דמות "גנב המילקי" של הקמפיין החדש, 30 ספסלי "מילקי שטראוס" בתערוכת ספסלי Bench Art, פוסטר מדיה ושילוט בנקודות מכירה.
חוות דעת אישית
מירב הנקודות לסרט הפרסומת של מילקי שטראוס לשנת 2003. התחושה בעת הצפייה היא, כי הקטע לקוח מתוך סרט עתידני, נוסח - האלמנט החמישי. מומלץ.