טמפו משיקה (יום א', 11.5.03) סדרה חדשה תחת המותג - ג'אמפ. הסדרה החדשה תהווה שילוב של משקה קל ונקטר.
זהר מורגן, סמנכ"לית השיווק בטמפו: "בעולם המיצים, החדשנות היא גורם משמעותי במיוחד. הצרכן דורש ומחפש חידושים במידה רבה יותר מאשר בקטגוריות אחרות בעולם המשקאות. החדשנות אותה מציע ג'אמפ היא מרחיקת לכת ומהווה למעשה יצירה של קטגוריה חדשה שהיא שילוב של משקה קל ונקטר".
מן החברה נמסר, כי קטגורית המשקאות החדשה של ג'אמפ היא תוצאה של מחקרי שוק מקיפים. ממחקרים אלה עולה, כי הציפיות של הצרכן מטעם המיץ, משתנות בהתאם לפרי ממנו הוא עשוי. מנגו, תות-בננה או אפרסק מעלים ציפייה למיץ המעניק חוויה "נקטרית" שהיא יותר סמיכה ועשירה. מענבים החוויה המצופה היא למיץ בעל מרקם קל יותר שמחליק על הגרון, בעוד תפוזים או אשכוליות החוויה המצופה היא למיץ בעל מרקם חמצמץ עם חתיכות פרי בדומה למיץ סחוט.
עוד נמסר מן החברה, כי כל המוצרים עשירים בויטמין C. בטעמי התות-בננה, הענבים, המנגו והאפרסק יש 20 מ"ג ויטמין סי המהווים כשני שליש מהצריכה המומלצת למבוגר ביום. טעמי התפוז והאשכולית מועשרים ב-40 מ"ג ויטמין סי ולכן מהווים 133% מהתצרוכת המומלצת היומית לאדם בוגר.
הסיסמה המלווה את המהלך היא "כל טעם והרעננות שלו". הכוונה היא שהמרקם השונה של כל טעם מעניק תחושה אחרת של רעננות. הטעמים הסמיכים יותר כמו מנגו, תות-בננה ואפרסק מעניקים תחושה מרעננת אחרת מזו של ענבים, בעל המרקם הקל או התפוזים והאשכוליות עם חתיכות הפרי.
"שתייה של ג'אמפ מעניקה לצרכן תחושה של רעננות וחיוניות. תחושה זו מאפשרת לאדם להמשיך בפעילותו השגרתית היומיומית", מסרה מורגן.
במסגרת השקת הקטגוריה החדשה הוחלפו תוויות הבקבוקים לתוויות שקופות המשדרות איכות, ניקיון ורעננות.
הטעמים המוצעים בקטגוריה החדשה, שתחליף את כל משקאות ג'אמפ בשוק הם: תפוזים, אשכוליות, תות-בננה, מנגו, אפרסק, ענבים, דיאט תפוז ודיאט אשכוליות- סה"כ 8 טעמים. אריזת 1.5 ליטר נמכרת ב-5.5 ש"ח ברשתות השיווק ליחידה ובקבוק זכוכית 330 מ"ל הנמכר בקיוסקים - ב-6-5 ש"ח.
מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסומי בהיקף של 750,000 דולר באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. כמו כן ילווה המהלך בפעילות BTL ענפה בנקודות המכירה הכוללת החלפת כל המוצרים הישנים בחדשים, שדרוג עיצובי של הסטנדים, והפיכתם לעצי פרי ממנו נקטפים הבקבוקים והצבת דיילות להטעמה.