|
יש דבר כזה שאין כזה דבר [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
הדיבורים בין הגולשים בימים האחרונים על "פלאפל מוסקו" על כך שייתכן כי מדובר בפיקציה וכי פלאפל כזה מעולם לא היה ולא נברא ברמת-גן (עובדה שאיש לא שמע עליו...) התבררו כאמיתיים.
הפרסומת בקולה של הזמרת אפרת גוש פתחה את רצפי הפרסומות בקול ישראל, והצבתה במקום פרסומת פעמות-הזמן (ה"פיפסים") רק הגבירה את החשד כי מדובר בתרגיל פרסומי. הפרסומאי סמי טוויג ממשרד הפרסום טוויג מדיה חושף בבלוג שלו כי הפרסומת ל"מנה של המדינה כבר 42 שנה" היא למעשה הברקה של משרד הפרסום שפ"ם, שנועדה להוכיח כי הפרסום ברדיו עובד.
לדבריו, מסע פרסום רדיופוני מסיבי שכזה נע בין 500 אלף למיליון שקלים, מחיר שדוכן פלאפל מן השורה אינו יכול לעמוד בו.