ארגון לשכות הפרסום האינטראקטיבי באירופה (LAB) וגוגל משיקות השבוע כלי חדש בשם Consumer Commerce Barometer (בקיצור CCB), אשר נועד לסייע למפרסמים ולאנשי שיווק לקבל החלטות מושכלות יותר, באמצעות שימוש במידע סטטיסטי שנאסף מלקוחות. השירות החדש, אשר זמין ב
כתובת הזו, מרכז מידע סטטיסטי כזה, שנאסף על-ידי חברת TNS המתמחה בעריכת מחקרי שוק וסקרי דעת קהל.
השירות החדש מאפשר לקבל נתונים על סיכויי השיווק של מוצר מסוים באינטרנט לפי פרמטרים שונים, כמו המדינה שבה הוא הולך להיות משווק בה, דרך השיווק (מנועי חיפוש או אתרי תוכן אחרים), קהל היעד (זכר\נקבה, גיל וכדומה), שיעור השימוש של קהל היעד באינטרנט ועוד. בשלב זה, השירות מאפשר לקבל מידע על 36 מוצרים שונים מתחומים שונים, כולל טכנולוגיה, מכוניות, פיננסים ותיירות.
השירות מספק מידע סטטיסטי על 27 מדינות שונות, הכוללות בין השאר את: צרפת, גרמניה, אוסטרליה, פינלנד, בלגיה, דנמרק, רוסיה, נורוגיה, שוודיה וספרד. ישראל גם כן נמצאת במפת השירות. ניתן לגשת אל השירות מכול הדפדפנים המובילים, כולל פיירפוקס, כרום ואופרה, מלבד אינטרנט אקספלורר, שלו יש גרסה מצומצמת יותר של השירות. גוגל מבטיחה להשיק גרסה מלאה לאינטרנט אקספלורר כבר בימים הקרובים.
חשוב לציין כי עד היום מפרסמים ומשווקים נאלצו להשקיע כסף רב כדי לקבל מידע כזה. כעת, ניתן להשיג אותו בחינם. גוגל טוענת כי המידע יעודכן מ-TNS אחת לשנה על-מנת לאפשר למפרסמים לעקוב אחר המגמות בשוק.