חברת Yes פועלת לשיפור שירות ההתקנה לקוח. לשם כך הקימה החברה מערך עצמאי של 350 צוותי התקנה ישירה - העובדים ישירות מול הלקוחות, ו-150 טכנאי שירות טכני עצמי.
החברה שואפת לבצע בעצמה את ההתקנות בבתי הלקוחות. לכן החליטה לצמצם את עבודתה עם חברת ברן רביב, שהיתה אחראית עד כה על ההתקנות והפיקוח עליהן.
לדברי ניר למפרט, משנה למנכ"ל Yes, ביצוע ההתקנות ישירות על-ידי Yes נועד להעניק שירות טוב יותר ללקוחות. בדרך זאת יוסרו מתווכים בין החברה ללקוחות, ויתאפשר לספק להם את השירות הטוב והיעיל ביותר.
השיטה החדשה שנקטה Yes תאפשר לתת שירות של טכנאי תוך פחות משלוש שעות והתקנה תוך 14 יום.
במסגרת הסיכום עם חברת ברן-רביב, תמשיך Yes לעבוד עם החברה באותה מתכונת, שתכלול מתן שירותי פיקוח ברמה מצומצמת, למשך שנה נוספת בלבד.