חברת קמור, ייבואנית ב.מ.וו לישראל, מתחילה בשיווק סידרת 5 החדשה. המכוניות הראשונות יגיעו ארצה בחודשי הקיץ הקרוב, וימכרו כבנות שנת הדגם 2004, כבר בחודש אוגוסט. על-פי רוב, מתחילה ב.מ.וו את שנת הדגם בחודש ספטמבר, עם שובם של הפועלים הגרמניים מחופשת הקיץ.
"עם ה-Z4 הספורטיבית התחרינו ישירות בפורשה, ועתה אנחנו עומדים להתחרות בכל תעשיית הרכב, עם המכונית הטובה בעולם - מבחינת שיקולי עלות תועלת," סייג את דבריו הבוקר, מנכ"ל קמור צביק'ה זימרמן, בטקס הצגת המכונית שנערך בתל אביב. בידי חברת BMW העולמית נתון גם הזכיון לשיווק מכוניות בעלות שם המותג רולס רויס - שהן זוקפות לזכותן את תואר "המכוניות הטובות בעולם."
תמחורה של סידרה 5 בישראל, מעיד על כוונה לתקוף ישירות את סידרה E של מרצדס. "ב.מ.וו בונה סדרות ייצור ניפרדות באופן מובהק אלו מאלו, לא כמו מרצדס המפתחת סידרה E שהינה S קטנה, ו-C שהינה E קטנה", אומר זימרמן.
רמת מחיריה המוצהרת של סדרת 5 החדשה (קוד E60), התייקרה בכתריסר אחוזים לעומת הדגם היוצא (E39). בשלב זה מתפרסמים מחירי 4 גירסאות בנזין, ומדובר על כוונה לייבא גם גירסת דיזל בודדת. לגבי הדיזל לא ברורה עדיין כדאיות היבוא, שכן אין כוונה להכנס לשוק המוניות.
מחיר ב.מ.וו 520 החדשה מתקרב ל-368 אלף שקלים, ב.מ.וו 525 עולה כ-394 אלף שקלים (מחיר מרצדס E240 מגיע לכ-396 אלף שקלים), ב.מ.וו 530 עולה כ-450 אלף שקלים (מרצדס E320 עולה 454 אלף שקלים), וב.מ.וו 545 עולה 588 אלף שקלים (מרצדס E500 נמכרת תאורתית תמורת כ-600,000 שקלים).
סדרה 5 החדשה תגיע ארצה כשהיא מצויידת ברביעיית מנועי הסדרה היוצאת; מנוע 2.2 ליטר - 170 כ"ס, מנוע 2.5 ליטר – 193 כ"ס, מנוע 3.0 ליטר - 231 כ"ס, ומנוע 4.4 ליטר המפיק הספק בן 333 כוחות סוס. סוגיית הדיזל תובהר כאמור בעתיד.
חבילת האבזור הסטנדרטי כוללת בקרת אקלים (זימרמן: "הבאנו עקב הביקורת הציבורית"), מחשב דרך, מושבים קדמיים בעלי כיווני הפעלה חשמליים רב כיווניים לנהג ולנוסע, חישוקים במידות 16 עד 19 אינטש, חיישני גשם ("כמו בסיטרואן"), חיישן לחץ אוויר בצמיגים ("כמו בהאמר"), וילון אחורי חשמלי, ראדיו - דיסק מקורי ונעילה מרכזית המגובה, איך לא, באיתורן ציוני למהדרין.
תיבת הילוכים בעלת חצי תריסר יחסי העברה כסטנדרט.
תוספת בתשלום: פנסי קסנון (7,500 שקלים, חינם במזדה), מערכת היגוי אקטיבית ומערכת בקרת מתלים אקטיבית (37,000 שקלים), שליטה קולית במערכות הפנים (כ-3,000 שקלים).
תצוגה עילית של לוח השעונים על גבי השמשה הקדמית, תיובא ברגע שתושלם התאמת מערכת הניווט GPS למכונית בישראל.
לא תיובא מערכת ADAPTIVE CRUISE CONTROL - הפטנט של מרצדס בנץ לבקרת שיוט מבוקרת מחשב המיועדת להגברת הבטיחות. זימרמן בעדינות – "המערכת לא פרקטית לישראל" ולמעשה רצה לאמר - "הנהג הישראלי ישגע את המערכת", כל פעם שיפתח מרווח בטיחות אותו תנסה המערכת לשקלל אוטומטית, יתפרץ פנימה נהג מזגזג.