SAMSUNG העולמית יצאה עם קמפיין בינלאומי לקידום הטלפונים הסלולריים של החברה, המבוסס על הסרט Matrix Reloaded שיצא בשבוע שעבר לקולנוע.
הקמפיין הוא חלק משיתוף פעולה אסטרטגי בין SAMSUNG ל-Warner Brothers שהפיקה את הסרט והוא יימשך גם במסגרת הסרט האחרון בטרילוגיה Matrix Revolution, הצפוי לצאת בחודש נובמבר.
מ-SAMSUNG העולמית נמסר, כי מטרת הקמפיין התדמיתי, כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של החברה, היא להמשיך לחזק את ערכי המותג: מובילות טכנולוגית, אופנתיות ועדכניות - ערכים בולטים בסרטי מטריקס.
השבוע מעלה סמסונג סלולר, קמפיין תדמיתי, המשלב פרסום בטלוויזיה, פוסטר מדיה ואינטרנט בהשקעה כוללת של 1.1 מיליון דולר. הקמפיין, בכיכובו של קיאנו ריבס, יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ויימשך שלושה שבועות תחת הסיסמא: "לחיות כמו בסרט".
בנוסף לקמפיין הטלוויזיוני פותחת סמסונג סלולר בליין מסיבות SAMSUNG-מטריקס ברחבי הארץ, שילווה את הפעילות השיווקית של סמסונג סלולר בחודשים הקרובים. בהמשך מתוכננות פעילויות שיווקיות נוספות מתחת לקו.
לדברי אורלי דקל, סמנכ"ל השיווק של סאני תקשורת, כמו ב-SAMSUNG העולמית, גם בישראל הוחלט לקדם את מותג SAMSUNG תוך קישור לסרט מטריקס מתוך תפיסה של ערכי מותג משותפים: חדשנות אופנתיות וחיבור לצעירים. מהלך אסטרטגי זה, ילווה את החברה בארץ בחודשים הקרובים ויכלול פעילות גם סביב הסרט השלישי. מעבר לקמפיין הנוכחי תמשיך סמסונג סלולר בפעילויות קד"מ ושיווק בערוצים נוספים סביב הסרט, שחלקם טרם נחשף.
עמודי הבית באתרי האינטרנט של SAMSUNG בכל העולם משלבים אלמנטים שונים של מטריקס, כאשר כל מדינה נערכת הנציגות המקומית של SAMSUNG קצת אחרת, למשל בארה"ב יכולים לקוחות SAMSUNG להשתתף בתחרויות והגרלות ממותגות "מטריקס", המחלקות פרסים עד שווי 150 אלף דולר. באנגליה מגרילים דגם חדש של טלפון-מצלמה ממותג מטריקס שהחברה משיקה בימים אלה ובהונג קונג SAMSUNG משתפת פעולה רשת האלקטרוניקה הפופולארית Fortress.