בתחילת יוני יצא לדרך מבצע הצבירה הגדול במדינה - מבצע צבירה משותף לרשת קלאבמרקט (קלאבמרקט, ג'מבו וחצי קופה), רשת ניו-פארם, ורשת תחנות הדלק של סונול.
מהלך שיווקי זה הינו שיתוף פעולה סינרגטי ראשון מסוגו בין חברות הקמעונות שבבעלות בורוביץ-מוזס-רוזן, ואפשר לצרכנים להנות מהעוצמה המאוחדת של-369 נקודות מכירה ברחבי הארץ, תוך יכולת להשתתף במבצע באמצעות קניות במגוון תחומים - מזון ומוצרי צריכה (באמצעות רשת קלאב מרקט), מוצרי בריאות ופארמה, טואלטיקה וקוסמטיקה (באמצעות רשת ניו-פארם) ותדלוק בתחנות דלק (באמצעות סונול).
"על רקע המצב הכלכלי הקשה, והשוק התחרותי בו אנו פועלים", מסר יעקב גינצבורג, מנכ"ל קבוצת קלאבמרקט "חשוב לנו להיות מובילי דרך בפעילות שיווקית אשר גם מביאה ערך מוסף אמיתי ללקוחותינו, וגם מאפשרת לנו לקדם את מטרותינו השיווקיות".
מסקרים שקיימה קבוצת קלאבמרקט עולה, כי מבצעי הצבירה עונים על שני יעדים אלה: הלקוחות מעדיפים לקבל מתנה בעלת ערך גבוה מבחינת המחיר והיתרונות הפונקציונליים של המוצר. במקביל, מבצעי הצבירה מגדילים באופן משמעותי את נאמנות הלקוחות ואת הקניה הממוצעת ברשת.
"במבצע זה", מסר גינצבורג "אני רואה קפיצת מדרגה - שיתוף הפעולה והסינרגיה בין נקודות המכירה של קבוצת קלאבמרקט, רשת ניו-פארם ותחנות סונול מאפשרת ללקוח להשתתף במבצע גם באמצעות פרישה רחבה של 369 נקודות מכירה וגם באמצעות קניות ממגוון תחומים".
מבצע הצבירה ימשך מה-1 ביוני ועד אוקטובר, ויכלול את תקופת החגים. המבצע ימשך כ-4 חודשים.