חברת מיתוס העוסקת במכירה און ליין של מוצרים בתחום תרבות הפנאי ממשיכה להשקיע בפיתוחים טכנולוגיים ובפיתוחים תומכי שיווק, למרות המיתון במשק והעובדה שהמסחר האלקטרוני עדיין לא מימש את הפוטנציאל שלו בישראל, ולמרות גם, שלעתים אף רמזו חלק מהעוסקים בתחום, כי אין לו עתיד - לפחות לא בזמן הקרוב.
מנכ"ל החברה, רותי בן-דור: "אנחנו מאמינים הן בהתאוששות הקרובה של המשק הישראלי והן בפריצת הסחר האלקטרוני בישראל. כביטוי לאמונה זו השקנו בימים אלו גרסה חדשה של האתר אשר מעבר לשינוי מהותי ב-Look שלה, היא גם מאפשרת גלישה מהירה יותר בצורה משמעותית, חיפוש משופר וממוקד יותר, התמצאות וניווט נוחים יותר באתר, וכן השינוי מהווה פלטפורמה להמשך התרחבות לכיונים אסטרטגיים חדשים עליהם שוקדת מיתוס".
לפי סקרים שנעשו על-ידי Netex ועל-ידי Alexa (אתר המודד את דירוג האתרים בעולם על-פי קריטריונים של גלישות ונמצא בבעלות של אמזון) מובילה חברת מיתוס, שנוסדה בשנת 1999, בתחומה. "במאגרי החברה רשומים כ-200,000 לקוחות המהווים את הגב השיווקי של החברה ומבטיחים לנו צמיחה בהמשך", כך לדברי בן-דור.
בן-דור המוסיפה עוד: "אנו במיתוס מציעים אתר העובד על פלטפורמה המבטיחה רכישה בטוחה דרך האינטרנט, דבר שעד לאחרונה היווה אבן נגף אצל קונים פוטנציאליים רבים. כמו כן, פיתחנו תלושי שי אלקטרוני שגם הוא נותן מענה טוב לנושא האבטחה באינטרנט והוא למעשה מעין אמצעי תשלום חד חד ערכי".
כחלק מההשקעה באתר התרחבה מיתוס מחנות ספרים און ליין לאתר מסחר אלקטרוני המהווה קטלוג פתוח של ספרים ומוסיקה, עוסק בתחום סרטי הוידיאו וה-DVD, מולטימדיה, מגזינים, עודפים וכן ישנם מספר תחומים נוספים העומדים על הפרק.
יש לציין, כי החברה גייסה בתקופת "הבהלה לאינטרנט" כ-3 מיליון דולר. "ניהול החברה בשמרנות פיננסית מאפשר לה לשרוד בתקופת המיתון ולפתח תחומי פעילות נוספים בישראל ובחו"ל", מסרה דוברת החברה. התחומים בחו"ל יושקו בחודשים הקרובים, כך לדברי הנהלת מיתוס.