חודש לאחר שהשיק בנק הפועלים את שיטת המסלולים בניהול חשבונות בנק, הצטרפו אליה למעלה מ-50,000 לקוחות, כך נמסר מהנהלת הבנק.
מסקר מקיף שערך האגף לשיווק ותכנון אסטרטגי בבנק הפועלים כשבועיים לאחר השקת שיטת המסלולים עולה, כי השיטה זכתה לחשיפה של כ-70% מקרב לקוחות הבנק, ולחשיפה של כ-66% מקרב לקוחות כלל הבנקים בישראל. כ-40% מקרב הנשאלים ציינו, כי ערכי הבחירה והתאמה לצרכים הינם המסר המרכזי של השיטה החדשה, ו-35% מקרב הלקוחות שאינם בעלי חשבון בבנק הפועלים היו מעונינים שהבנק שלהם יאמץ את השיטה.
מהמחקר עולה עוד, כי בעקבות השקת שיטת המסלולים חל שיפור בתפיסת בנק הפועלים כבנק המתאים עצמו לצרכי הלקוחות. על-פי הסקר נרשמת עליה בתפיסת הלקוחות את הבידול בין הבנקים הגדולים בשיטת חיוב העמלות (49% סבורים שיש הבדל בין הבנקים לעומת 39% לפני השקת השיטה החדשה), והלקוחות מציינים כי השיטה של בנק הפועלים עדיפה על השיטה הקיימת.
לדברי אורי פז, מנהל אגף שיווק ותכנון אסטרטגי בבנק הפועלים, "עוד לפני השקת שיטת המסלולים מצאנו, כי רוב הלקוחות מעונינים בשיטה ברורה ופשוטה שתאפשר להם לשלוט בהוצאות הפעילות השוטפת היומיומית. המחקרים שבצענו בחודש האחרון מוכיחים, כי לקוחות הבנק מציבים בראש סדר העדיפויות שלהם בתחום השירות את ערכי השקיפות והפשטות המאפשרים את הבחירה, את היכולת לדעת מראש את מחירו של השירות ואת האפשרות לקבוע את המסגרת לפעילותם. רוב הנשאלים מעריכים גם כיום, כי הנהגת שיטת המסלולים עונה על דרישות אלו ומשפרת את רמת שביעות הרצון הכוללת של הלקוחות".
שיטת המסלולים של בנק הפועלים הושקה לפני כחודש. על-פי שיטה זו יכולים לקוחות בנק הפועלים לבחור מסלולי שירות המותאמים לצורכיהם, לדעת מראש מה מסגרת ההוצאה החודשית על העמלות השוטפות (עו"ש ופיקדונות) ולשלוט בהוצאה זאת. השיטה מאפשרת ללקוח לבחור במסלול המתאים לו מתוך ארבעה מסלולים חדשים או להישאר במסגרת שיטת החיוב הקיימת. כמו כן, יכולים הלקוחות לעבור ממסלול למסלול, מדי חודש, ללא כל חיוב. המסלולים המוצעים על-ידי בנק הפועלים, מכסים את מכלול הפעילות השוטפת עם הבנק המתבצעת על-ידי הלקוחות.