המכונית שבתמונה עשויה להיות התשובה האמריקנית, להצלחתה המסחררת של מכונית המיקרו-מיני מדגם סמארט האירופית. המכונית של מק'דונלד היא תשובה בתצורה מסחרית פתוחה, לשלל גירסאות הלימוזין המזערית של הסמארט החדשנית.
חבלי הלידה של הסמארט היו ארוכים וכואבים. ההמצאה המוטורית עמדה להיות משווקת על-ידי חברת השעונים השווצרית סווטש, שאיכזבה את המפתחים ברגע המכריע. משאבי הפיתוח של דיימלר בנץ הגיעו לבסוף בזמן המתאים, ומכאן ועד לבוננזה העסקית המשותפת הדרך היתה קצרה ומבטיחה.
מסיבות פסיקליות של מיסוי גבוה ומפלה, אין הסמארט מגיעה בישראל למלוא הפוטנציאל העסקי המסתמן בשווקים הזרים, בהם היא נוחלת הצלחה שהפתיעה אף את היזמים. ציי רכב גדולים מחליפים עימה את רכב המשלוחים הדו-גלגלי, הקטן, ובעל אפשרויות השינוע המוגבלות.
לפלח שוק זה בדיוק מוצעת עתה המסחרית החשמלית הזערורית, אשר פטנט על שמה נירשם עתה על-ידי חברה המבקשת לגייס את סיועו הפיננסי של ענק המזון המהיר. בדרכי התחבורה האורבנית הצפופה עשוייה ה"מק'דונלד מוביל" לתת תשובה מהירה ובטוחה, ואף לזכות בעידודם של הגורמים הממשלתיים.
מרבית הממשלות הנאורות מעניקות סיוע לרכב המצטיין ברמת זיהום אוויר משופרת, והמכונית החשמלית היא כיום התשובה האולטיביטיבית. "זירו אמישן" – או בתרגום חופשי – אפס זיהום אוויר הוא כיום מטבע הלשון השגור בפי מעודדי האנרגיה החלופית להנעת כלי רכב. לנישה זו מבקשים לחדור מפתחי המכונית החשמלית.
העידוד הממשלתי יושג, כך מקווים המפתחים, גם תודות לרמת הבטיחות המשופרת של המכונית. הם מציעים מבנה עגול וקשיח, המבוסס על עקרונות הנדסיים שהינחו את מהנסי הווספה בעל השילדה האובאלית החזקה והעמידה בפני כוחות פיתול מעוותים.
המק'דונלד מוביל מציע המשך למבנה המעוגל - כלפי מעלה, ובניגוד לכלי רכב דו-גלגלי (להוציא את C1 של ב.מ.וו) היא יוצרת קשת אינטראלית נגד התהפכות. השלמת חצי הקשת למבנה מעוגל מושלם, אמור להגן על גופם של שני הנוסעים להם מיועד כלי הרכב החדש.