השבוע עולה לאוויר הפרסומת האינטראקטיבית הראשונה של שירותי בריאות כללית שמיושמת בה הטכנולוגיה האינטראקטיבית של חברת EMTV. הפרסומת תעלה בערוץ 2.
ישראל היא הראשונה בעולם שבה תיושם השיטה האינטראקטיבית הייחודית שפותחה על-ידי EMTV.
בחודש ינואר השנה, צפו הצופים בפעם ראשונה בפרסומת של ESCAPE המשלבת פרסום אינטראקטיבי (במקרה זה לא מדובר ב-EMTV) והתנסו בחוויה החדשה.
איך זה עובד?
באמצעות לחיצה על הכפתור הירוק בשלט הדיגיטלי, מפעיל הצופה מערכת חדשנית המצליבה את נתוני הממיר הדיגיטלי בבית האב בו בוצעה הלחיצה, עם נתוני המנוי בחברות הכבלים והלווין ומייצרת שיחת טלפון חוזרת לביתו מהמפרסם.
באמצעות השיחה החוזרת יכול המנוי לקבל פרטים נוספים על המוצר או השירות ובאפשרותו גם להשלים עסקה ולרכוש את המוצר או השירות. המידע אודות הצופים שהגיבו בלחיצה על השלט
יוגבל למילוי בקשת הצופה למידע נוסף או ליצירת קשר.
EMTV
חברת EMTV מפתחת יישומים אינטראקטיביים להגברת האפקטיביות של פרסום בטלוויזיה באמצעות שיטת ה-"Hot Spot" המיושמת בקלות ובמהירות על תשדירי הפרסום הרגילים ומאפשרת לצופה לקבל מידע נוסף ולרכוש מוצרים, ישירות מהכורסה בבית. הטכנולוגיה של EMTV מבטיחה זמן תגובה מהיר, ובתוך דקות ממועד שידור הפרסומת יכול המפרסם ליצור קשר ישיר עם הצופה - הצרכן הפוטנציאלי.
לחברת EMTV מרכז שידורים אינטראקטיבי הממוקם בקרית התקשורת ג.ג. בנווה אילן. מרכז שידורים זה מאפשר לשדר מגוון אפליקציות אינטראקטיביות לפרסומות ולתוכן בטלוויזיה.
מדובר, אם כן, באפליקציה המיושמת בקמפיין בו זמנית על פלטפורמות הכבלים והלווין ומפעילה קו חוזר מלא, אצל 3 זכייניות ערוץ 2 (רשת קשת וטלעד) אשר הגיעו להסכמים עם EMTV.
המנויים הדיגיטליים בחברות הכבלים והלווין יצפו בפרסומת האינטראקטיבית בסינכרון מלא. קמפיין שירותי בריאות כללית הוא הראשון בסדרה של קמפיינים המתוכננים לעלות לאוויר בשבועות הקרובים.
שמעון כהן ממנהלי חברת EMTV מסר: "ה-Hot Spot מבשר את תחילתה של מהפכה שיווקית צרכנית. אנחנו מובילים מהלך אשר משמעותו קיצור הזמן בין יצירת הסקרנות והחשק שמעוררת הפרסומת ובין רכישת המוצר או השירות שהוצעו או קבלת מידע נוסף לגביהם.
הפרסום האינטראקטיבי מאפשר לצופה להיחשף למידע ולמוצרים באופן מיידי וללא תיווך של גורם ביניים. הוא מאפשר גם להשלים את תהליך הקניה בנוחות ובמהירות מהכורסה בסלון. למפרסמים נפתחות אפשרויות מרתקות של פעילות משולבת של פרסום ושיווק ישיר".
חברת EMTV הינה בבעלות קבוצת יונה, Master Plan והמנהלים בפועל גיל דוידוביץ' ושמעון כהן. לחברה הסכמים לשיתוף פעולה אסטרטגי עם Data Pro Direct ו-NDS שנמנית עם החברות המובילות בעולם בתחום הטלוויזיה האינטראקטיבית.