מחקר חדש מגלה: ידיעות אחרונות הוא העיתון ההמוני החברתי ביותר בישראל. למען האמת, לא ממש - למעשה מדובר ברע במיעוטו מבין שלושת העיתונים הפופולריים הנפוצים. המחקר, שהוזמן על-ידי תנועת עמ"י (עתיד מדינת ישראל), סוקר את שלושת היומונים המובילים ופונים לקהל הרחב במהלך כל חודש אוגוסט ומנסה לאפיין מהי ידיעה חברתית. יתרה מכך, נעשה ניסיון לאפיין את הסיבות להתייחסות התקשורתית לסוג ידיעות זה, שכולל לפי הגדרת המחקר ידיעות רווחה, חינוך (בקונוטציה חברתית), אוכלוסיות חלשות, מעורבות וכיו"ב.