חברת נייס הודיעה אתמול (יום ד', 11.6.03) כי Source One Communications, חברה המספקת שירותי אאוטסורסינג לניהול מוקדי שירות לקוחות בפיליפינים, הרחיבה את מערך שירותיה באמצעות פתרונות הקלטה כוללים מתוצרת נייס.
המערכות של נייס משמשות לבקרת איכות השירות עבור חברות בינלאומיות מובילות כולל סוני, סמסונג, JVC ועוד.
מנהל פעילות יבשת אסיה ב-Source One, נתן שפירו מסר: בנוסף על היתרון התחרותי שמספקים הפתרונות של נייס באמצעות מדידה והערכה מחדש של רמת השירות, המערכות של נייס מאפשרות גם לייעל הליכים ונהלים ובכך לשפר משמעותית את רמת השירות.
לדברי שפירו, מערכת NiceUniverse אפשרה ל-Source One לאמת את מספרי כרטיסי האשראי בשני שלבים במקום בשלושה ובכך לקצר את אורך השיחות ולשפר את השירות הניתן ללקוח. בנוסף, פתרונות ההקלטה של נייס יאפשרו לחברה להגדיל את הקיבולת בכ-30%.
במוקד השירות של חברת Source One בפיליפינים פועלים 450 סוכנים, המטפלים בכ-25 אלף פניות ביממה. צוות הבקרה של המרכז מונה 25 פקחים הבודקים 500 שיחות ביום.
נשיא נייס מערכות באסיה פסיפיק, דורון בן סירא מסר: הגידול במספר מוקדי השירות ביבשת אסיה והתחרותיות הגוברת בתחום דורשת מחברות כגוןSource One להעלות את הרף של רמת השירות.
נייס מערכות הינה ספקית של פתרונות הקלטה דיגיטלית ויישומים אחרים לתחום ניהול האינטראקציות העסקיות ולתחום האבטחה. נייס פיתחה טכנולוגיה ייחודית, המאפשרת לארגונים לתעד, להעריך ולנתח את המגעים העסקיים הבין אישיים שלהם, במטרה לשפר את תהליכי העבודה, לשמר לקוחות וליצור יתרונות תחרותיים.
מוצרי החברה מיושמים במרכזי שירות לקוחות, בחדרי עסקות, נמלי תעופה ומוסדות מרכזיים אחרים. מערכות האבטחה של נייס, המאפשרות ניהול מידע ממצלמות וידאו וחיישנים אחרים לצורך מעקב והתראה, נמצאות בשירות בנמלי תעופה ובמוסדות ממשלתיים וציבוריים אחרים ברחבי העולם.