|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

לא בליגה שלה 6: אלעד ונעה כבר זוג

במקום להיות שמח בחלקו, אלעד מתחיל לחשוש שזה לא אמיתי
05/11/2010  |   ספורט5 ספורט5   |   חדשות   |   תגובות
מאת: אלעד בסר  |  ספורט5  |  sport5.co.il
עכשיו אלעד ונעה כבר ביחד, אבל לאן זה הולך?

"הלו. מתן? מתן אבנרי? כן, מ... גן שושנה בכפר סבא, נכון? כן, זה אלעד, אלעד בסר, היינו ביחד בטרום חובה, אני לא יודע אם אתה זוכר... כן, אלעד הגבוה, כן. אז מה שלומך? לא, לא קרה כלום, אני סתם, ככה, מנסה ליצור קשר עם כל מיני אנשים מהעבר, לראות מה קורה איתם. אז מה איתך, אתה נשוי? כן? וואלה, איזה יופי. אני? אני לא, עדיין רווק אבל האמת היא שלאחרונה פגשתי מישהי, כן... היא מאוד... יש לך פייסבוק? תראה קצת תמונות".

יש שמועות שבר רפאלי מתרגמת את הפרקים לדי קאפריו. ואתם לא קוראים?

כן, חברים, זה רשמי. אני אלעד בסר ויש לי חברה כוסית בשם נעה. נכון, היא גם בחורה מקסימה עם חוש הומור מפותח וחיבה עזה לדיאט ספרייט, אבל מה לעשות שבעולם שבו אנו חיים התכונות הללו נדחקות לקרן זווית, או לכל הפחות נראות הרבה פחות מרשימות בתמונת פרופיל. ועכשיו הגיעה שעתי להתרברב. 27 שנים חייתי באנדרסטייטמנט, עכשיו הגיע הזמן להיות בוטה. שבועיים חלפו מאז אותו ערב גורלי בגלזנקירשן. את הראשון העברתי בהתחמקות מקרן ובחרדות עזות בעודי מצפה לשובה של נעה מהטיול המשפחתי. במוחי כבר צמצמתי את מה שקרה בינינו לאירוע שולי וחסר חשיבות בעיניה, מסוג הדברים שמתרחשים בזמן שאתה בהלך רוח של חו"ל ואחר כך נראים לך מטומטמים לגמרי. על הלך הרוח הזה, דרך אגב, בנויה תעשיית המזכרות לדורותיה.

ביום בו היא נחתה התלבטתי אם לחכות לה בשדה התעופה אבל בסוף החלטתי על אקט אחרון של פאסון. התקשרתי אליה במקום ומאז, כפי שנהוג לומר, הכול היסטוריה. יצאנו ארבע פעמים, יום אחר יום, העניינים הלכו והתקדמו ואם להשאיל ביטוי, אפשר לברך על המוגמר. אם גם זה לא יעשה אותי מאושר, כנראה שמשהו באמת דפוק במערכת. עכשיו זה עוד השלב של ירח הדבש. הכול חיוכים והסכמות, שלב הביניים שבין המבוכה הראשונית בה אתה עדיין מודע מדי לעצמך לבין השלב שבו מרגישים מספיק בנוח על מנת להתחיל להוציא את כל השלדים מהארון. אנשים יודעי דבר כבר העמידו את קו פרשת המים על הרגע שבו מתחילים להפליץ אחד ליד השני. אני מניח שגם לזה עוד נגיע.

ביום שישי הלכנו לראות את 'Inception' ביחד (אני יודע שתירגמו את זה ל-'התחלה' אבל זה מפגר לחלוטין. Inception זה הפריה ובכל מקרה ל-'התחלה' אין שום קשר לסרט). האמת היא שראיתי את הסרט בשבוע שהוא יצא אבל היא עדיין לא ראתה אז שהיא הציעה שיקרתי ואמרתי שלא ראיתי. לא יודע למה. תנו לי להגיד לכם, עם כל האהבה לכריסטופר נולאן, לא פשוט לשבת שעתיים וארבעים דקות פעמיים תוך חודש וחצי וגם להעמיד פנים שהכול חדש לך. לרוע המזל, היא גם אהבה את הסרט אז הניסיונות שלי ליזום התמזמזות נדחו על הסף. כמובן שביציאה, כמו כולם, גם אנחנו דיברנו על הסביבון ואם זה הכול אמיתי או חלום. היא טענה בתוקף שהסביבון התחיל ליפול וזה אמיתי, אני דווקא חושב שזה חלום אבל הסכמתי איתה כדי שנוכל לסגור עניין ולהתנשק באוטו.

ביום שלישי הפתעתי אותה עם כרטיס למשחק נגד שאלקה. אמרתי שזו תהיה סגירת מעגל שכזאת אחרי מה שקרה אחרי המשחק הקודם. אני די בטוח שזה הקונטקסט הכי רומנטי שבו הוצג משחק כדורגל אי פעם. ישבנו בשער 13, היה מאוד נחמד וכבונוס, קיבלתי את הזכות להציג אותה בפני כל מכריי השונים מבלומפילד. חלק בכניסה, חלק ביציאה, כולם עם אותו מבט של תדהמה שלמדתי כבר לזהות ולאהוב – היה תענוג. גם המשחק היה לא רע. ממש לפני שיצאנו נתקלנו בעוד מכר – אמיר (בלה, בלה, בלה. לא שם אמיתי וכו'). האמת היא שפעם אני ואמיר היינו חברים די טובים. היינו משחקים כדורסל ביחד בימי שישי אבל הוא התחיל לעבוד בימי שישי ואני סתם נהייתי פדלאה אז העסק התמסמס ויחד איתו גם הקשר בינינו.

אמיר אוהד רציני, מאלה שלא יכולים לדבר על שום דבר אחר במהלך המשחק, גם אם המשחק יבש לחלוטין. הוא יושב בשקט מוחלט בדרך כלל ומפר אותו רק על מנת לקום ולצרוח על השופט או הקוון. מי שלא מכיר אותו נבהל בפעמים הראשונות אבל אחר כך מתרגלים. בכל מקרה, אמרנו לו שלום, הצגתי את נעה, החלפנו איחולים לבביים אבל היה לו מבט מוזר כזה. הוא הסתכל עלי במקום להסתכל עליה, כמו רוב האנשים. לא בדיוק קלטתי מה קורה אבל התקדמנו ולא ממש חשבתי על זה. השארתי את נעה בדירה שלה (עדיין לא בילינו לילה שלם ביחד) וחזרתי לשלי. בדרך קיבלתי SMS די מפתיע מאמיר. הוא טען שהוא רוצה לשבת לדבר ושזה די חשוב. אני יודע מה אתם חושבים, גם אני חשבתי את אותו הדבר: הוא רוצה לספר לי שנעה היא בעצם חלק ממבצע עוקץ מתוחכם שנועד לרוקן אותי מכספי הירושה שאותם נוכלים מניחים שיש לי משום שהייתי בחו"ל עם אבא שלי ועשינו רושם עשיר כי חברת השכרת הרכב התבלבלה ונתנה לנו BMW. טוב, כנראה שאתם לא חשבתם את זה אבל אני כן אז כמובן שמיהרתי לקבוע איתו באיזה בית קפה שנמצא בין הדירות של שנינו. הוא הרגיע אותי ונשבע שהוא בחיים לא פגש את נעה ושעד כמה שידוע לו, אין אף ארגון פשע שסימן אותי כמטרה להונאה מכל סוג שהוא, מה שהשאיר באוויר את השאלה: מה לעזאזל הוא כן רצה?

"אל תיעלב", הוא פתח, "אבל אתה והנעה הזאת, יש משהו... צורם בקטע הזה". שילמתי 18 ₪ על אייס קפה לא טעים כדי שיעליבו אותי? "אל תבין אותי לא נכון, שיהיה לבריאות, מותק, באמת, אבל חשוב לי שתלמד מניסיון כי הדברים האלה תמיד מסתיימים לא טוב". ניסיתי לערער, אבל הוא החזיק את האצבע שלו, ככה כמו שעושים כשרוצים שהבנאדם שמולך ישתוק. אני לא יודע למה, אבל זה תמיד עובד. האמת היא שבדיעבד, בער לו כנראה לספר אז נתתי לו לרוץ. "אתה לא יודע כי לא היינו כל כך בקשר בתקופה הזאת, אבל גם לי היתה פעם חברה כוסית בטירוף. סטודנטית למשחק. יצאנו כל השנה האחרונה שלה בניסן נתיב ואיך שקיבלה את התפקיד הראשון שלה, זרקה אותי. היום אתה יודע על מה אני מתחרט? לא על זה שהיא זרקה אותי. זה היה בלתי נמנע. אני מתחרט על זה שבכלל התחלנו לצאת. שבכלל ניסיתי להשיג אותה. אתה מכיר את זה שאומרים 'עדיף לאהוב ולאבד מאשר לא לאהוב בכלל?' אם יום אחד אני תופס את הבן זונה שהמציא את זה, אני מולק לו את הצוואר במקום".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/194672.jpg

המחאה הראשונית שלי, כפי שאתם יכולים לתאר, היתה עזה. באופן ראציונלי, טענתי שזה שהסיפור שלו נגמר רע לא אומר שגם שלי ייגמר כך. שמדובר באנשים שונים, בנסיבות שונות וכל זה, אבל הוא בא עם התשובות מוכנות. "בולשיט. הכול אותו דבר. אני זוכר איך זה. עכשיו אתה מרגיש כאילו זכית בלוטו והזין גדל לך ב-15 סנטימטרים באותו יום, נכון? הולך איתה ברחוב, מעלה תמונות לפייסבוק, מתקשר לכל מיני אנשים עאלק כדי לדבר סתם. תאמין לי, אני מכיר את הכול. אבל יש לזה גם צד שני. תהיה כנה, יצא לך כבר להסכים למשהו שהיא ביקשה למרות שלא באמת רצית?", מלמלתי שפשרה זה חלק מכל זוגיות או משהו כזה, "כן, אבל זה לא היה משהו רציני. לא משהו שבאמת היה חשוב לה, נכון? סתם משהו שהיא ביקשה וחייכה ואתה אפילו לא יודע למה לא אמרת משהו, נכון?", אין מה להגיד, הבן זונה בא מוכן, "אנשים יפים לא מקבלים אותו יחס כמו כולם ובטח לא בחורות יפות כמו שלך ובטח ובטח לא בחורות יפות שהם גם לא סנוביות או כלבות. בחורות כמו שלך זה הזן הכי מסוכן שיש. היא לא תלחץ עליך, היא לא תעשה לך סרטים, היא לא תצטרך. אתה תעשה כל מה שהיא תרצה כי זה הטבע האנושי. כולם מגיבים כך לאנשים יפים, לא יעזור בית דין".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/194673.jpg

אני מחליף פסקה סתם בשביל שזה לא ייצא בלוק, הוא לא עצר לשניה: "הדפוס של מערכת היחסים שלכם כבר קבוע. הכול יילך לפי איך שהיא רוצה ולאט לאט אתה תתחיל לפתח עוינות. בשלב מסוים היא תשים לב לזה וגם תפתח עוינות כי מה היא אשמה? היא לא מסוגלת להבין אותך כי היא לא מסוגלת לראות את הדברים מהצד שלך. בסופו של דבר, אתה לא בליגה שלה (נשבע לכם שהוא אמר את זה!). זה כמו הפועל היום, אחי, תקפו, היו יותר טובים, נראו עאלק שייכים לרמה אבל לשים גול לא שמו, לנצח לא ניצחו וזה לא סתם חוסר מזל, זה חוסר התאמה ואי אפשר לברוח מזה. ככה זה יהיה גם ביניכם. אני בטוח שיהיו רגעים שבו תחשוב שאתם שווים אבל אתם לא ולעולם לא תהיו ולכן הפיצוץ בלתי נמנע כמו היום שבו כולנו ניכנס לקבר. אתה חי בחלום, אחי, אבל בסוף תתעורר וזה יהיה אכזרי ברמה שאתה לא מבין". ניסיתי קרב מאסף, טענתי שאין שום סיכוי שאני אפתח טינה כלפיה, שאני לא בנאדם כזה וכשאני מסתכל עליה מחייכת אני לא מסוגל להרגיש שום דבר שלילי אבל הוא נפנף אותי בקלות: "תקשיב לי ותקשיב לי טוב: אין כזה דבר יפה ומכוער – יש רק ישן וחדש (כריס רוק אמר את זה ראשון א.ב). אני יודע שזה לא נראה לך ככה עכשיו אבל בסוף מתרגלים להכול והרבה אחרי שההתלהבות שלך נעלמת, הטינה שנבנית בתקופה הזאת נשארת. תאמין לי, הלוואי והייתי יכול להגיד לך משהו אחר אבל זה הניסיון שלי והוא מייצג. תאמין לי שהוא מייצג".

חזרתי הביתה ולא הצלחתי להירדם. מה אם הוא צודק? מה אם הסוף כבר ידוע מראש והוא לא טוב? מה אם באמת יש בינינו פער שאי אפשר לגשר עליו? שלחתי לה ס.מ.ס: "חשבתי על הסביבון. את לא צודקת, הכול חלום, זה לא אמיתי". היא לא חזרה אלי. כנראה הלכה לישון.

  • אלעד יוצא לפגרה קצרה על מנת לטפל בחרדות. הוא ישוב כשמשחקי האלופות ישובו גם כן.

    http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/194674.jpg

תאריך:  05/11/2010   |   עודכן:  05/11/2010
אלעד בסר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חוות-דעת כלכלית שהוכנה בהנהלת בתי המשפט קובעת כי שכרם של שופטי השלום נשחק ב-42% ביחס לשכר חברי הכנסת, שאליו הוא אמור להיות מוצמד, משנת 1993 ועד 2010.
05/11/2010  |  יובל יועז  |   חדשות
בתוך עשר שנים עלתה מגדל העמק בשתי רמות מבחינה סוציו-אקונומית, מאשכול 3 שאליו השתייכה בסוף שנות ה-90, עד לאשכול 5 שאליו היא משתייכת כיום. עדיין מדובר באשכול נמוך, אך קפיצת הדרך הזו מעידה על כך שמגדל העמק נמצאת במהלכו של שינוי משמעותי. "רבים עדיין רואים בעיר הזאת עיירת פיתוח, אבל היא כבר לא כזו", אומר ראש העירייה אלי ברדה.
05/11/2010  |  אריק מירובסקי  |   חדשות
תמריצים לקבלנים לקיצור משך בניית דירות והנחות במס שבח על מכירת קרקעות שנרכשו לפני שנת 2000 - אלה שניים מהצעדים הבולטים שמתכנן משרד האוצר במסגרת המאבק בזינוק מחירי הדירות בישראל. בימים אלה מגבשים במשרד חבילת צעדים לפתרון בעיית הנדל"ן ולהגדלת היצע הדירות. באוצר נוטים לקבל את הצעתו של שר השיכון, אריאל אטיאס, שמבקש לשחזר תמריצים לקבלנים לקיצור משך הבנייה - כנראה בדרך של החזר חלק מכסף ששילמו על הקרקע, אם משך הבנייה יפחת מזמן מסוים. תמריצים דומים ניתנו בהצלחה בזמן גל העלייה מברה"מ בתחילת שנות ה-90.

אלסנדרו דל פיירו לא ימשיך ביובנטוס? עד כמה שזה נשמע הזוי, הגברת הזקנה שומרת על דממה בנושא הארכת חוזהו של הנסיך, שיסתיים ביוני. מי שמדבר בנושא, והרבה, הוא לא אחר מאשר ראש ממשלת איטליה והבעלים של מילאן, סילביו ברלוסקוני, שפתח בדיון תקשורתי עם אחיו וסוכנו של החלוץ, סטפנו דל פיירו.


כנראה שאוהדי מכבי תל אביב ייאלצו להמתין לעלייתה הצפויה של הפועל אוסישקין ת"א לליגת העל בכדורסל כדי לנצח דרבי. אס"א תל אביב הגיעה היום (שישי) להדר יוסף וגברה בקלות על מכבי 31:37 במוקד המחזור השני של ליגת 'ביג ווינר' בכדוריד. הקבוצה של אולג בוטנקו רצה מהדקה הראשונה ולא איפשרה לחניכיו של אבי רש לחזור לעניינים כמעט בשום שלב. בשבוע הבא היא תפגוש את האלופה, מכבי ראשל"צ, ותנסה להמשיך את המומנטום.

אולג בוטנקו היה מרוצה בסיום: "כיף לצאת לשבת עם שתי נקודות במשחק כל כך חשוב. מטריד אותי שספגנו 31 שערים כי מול קבוצות חזקות יותר זה לא יספיק". לקראת מכבי ראשל"צ: "שתי הקבוצות מציגות יכולת טובה ואנו עוד נשתפר. גלעד צריך להיות מודאג אבל גם אני". ג'ו מתתיה, אקס מכבי ראשל"צ, אמר לקראת המשחק: "יהיה מאוד מרגש ומאוד כיף, אבל כשתגיע השריקה הראשונה, אני מאמין שיהיה בסדר". תום מטלון, עוד אקס של האלופה, הוסיף: "אני מאמין בלנצח כל משחק. אני לא הולך להמר על אף קבוצה אחרת".


בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שפת השפיות חייבת להיות שפת ההידברות ויש להוריד מסדר היום שפה בוטה וגסת רוח התובעת מישראל להגיב בנוסח - "בעל הבית השתגע"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il