לראשונה בישראל, מציע
בנק הפועלים ללקוחותיו שירות לניהול חשבונותיהם באמצעות מחשב הלוח אייפד (iPad) באמצעות בנקאים גם בזמן ההמתנה לתורם בבנק.
בשלב הראשון החל הבנק במתן שירות ללקוחות בעת ההמתנה לקבלת שירות בסניף נתניה, על-ידי בנקאים המצוידים במכשירי אייפד העוברים בין הלקוחות ומאתרים מקרים שבהם ניתן לתת ללקוח שירות מיידי ולחסוך ממנו את המשך ההמתנה בתור. מהנהלת הבנק נמסר שבקרוב יורחב השירות גם לסניפים נוספים.
בין הפעולות שהבנקאי מבצע כיום עבור הלקוח בעזרת האייפד: פעולות בעו"ש ומט"ח, הזמנה ומסירה של כרטיסי אשראי ופנקסי שיקים, הפקדה לפיקדון או תוכניות חסכון, הוראות קבע, קביעת פגישות, מסירת מידע, תדפיסי מידע ועוד.
השימוש במחשבי לוח יוכל לסייע לבנק גם לצורך היערכות למתן שירות בנקאי במצבי חירום לאומיים, כאשר קיימת מגבלה למתן שירותים בנקאיים באמצעות סניפי הבנק. במצבים כאלה ניתן יהיה להשתמש במחשבי הלוח לצורך מתן שירותים בנקאיים באתרים חלופיים שאינם בהכרח סניפי הבנק בכפוף להנחיות בנק ישראל.
מבנק הפועלים נמסר כי ההתפתחויות האחרונות בטכנולוגית המחשוב ובעיקרן מחשבי הלוח מאפשרות לראשונה לצאת מגבולות עמדת הבנקאי המסורתית שהתבססה על מתן שירות באמצעות מחשב נייח או נייד, ולהעניק לראשונה שירות ללקוח באמצעות האייפד, המאפשר לבנקאי "לבוא במגע עם הלקוח בעת שהותו בסניף, באינטראקציה בין אישית בגובה העיניים".