בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
חברת ויטה מקבוצת 3I עולה בקמפיין שילוט חוצות להשקת סדרת "נפלאות התיבול". הקמפיין יעלה באמצעות פרסום פוגל לוין בהשקעה של 200,000 דולר, תחת הסיסמא: "ויטה זה כל הטעם".
רון בנטון, סמנכ"ל שיוווק בחטיבת המזון של I3: "ויטה חוזרת למקום המכובד ששמור לה במרכז המטבח הישראלי ומגבה את המהלך בקמפיין שילוט חוצות יחודי".
הקמפיין נועד לתמוך בתהליך המיצוב מחדש של חברת ויטה והשקת הקטגוריית החדשה בתחום התיבולים- נפלאות התיבול.
המהלך של ויטה נשען על שלושה שלבים מרכזיים: השלב הראשון הוא עיצוב מחדש של הלוגו והאריזות, השלב השני הוא סיסמא ואסטרטגיה פרסומית חדשה והשלב השלישי הוא השקת מוצרים חדשים באופן קבוע.
"נפלאות התיבול" היא סדרת צירי בישול באבקה בשישה טעמים.
חברת תיאטראות ישראל הורידה את מחירי הכרטיסים ברשת בתי הקולנוע 'רב חן' ל-25 שקלים למשך חודשי הקיץ. כך הודיע (יום א', 15.6.03) במסיבת עיתונאים מוקי גריידינגר, מנכ"ל תיאטראות בינלאומיים.
הסנאטור ריצ'ארד לוגר, יו"ר ועדת הסנאט ליחסי חוץ, אמר (יום א', 15.6.03) בתוכנית "פוקס ניוז סאנדיי", כי ייתכן שכוחות אמריקנים, יסייעו ליישב את הסכסוך הישראלי-פלשתיני.
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב" הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...