"אני צופה הרחבה משמעותית של השימושים ב
סלולר לזירות שיווקיות ומסחרית נוספות" - כך אמר (יום ) מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, בפתיחת כינוס "סלקום מדיה" השלישי שהתקיים בתל אביב. לדברי שפירא, "הסלולר צפוי להשפיע בשנים הקרובות על תעשיות 'מסורתיות', כדוגמאת הקמעונאות, הבנקאות והפיננסיים, הבריאות, הפרסום ועוד, או כפי שאנו מכנים זאת באנגלית - סלולרי הוא הכל". שפירא הוסיף כי הטלפון הסלולרי החכם הוא "עמדת המכירה הממחושבת האינטראקטיבית הנפוצה ביותר בעולם".
שפירא הזכיר כי סלקום משקיעה בשנים האחרונות בצורה אינטנסיבית בתחום התוכן ובקידומו. "מיקוד זה איפשר לנו להציג בארבע השנים האחרונות את שיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר מבין המתחרות," הוסיף.
שירותים נלווים
עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, אמר גם הוא ש"חברות הסלולר חייבות שהתעשיות המשלימות - כמו הקמעונאות, הבנקאות, הפרסום, התוכן, המדיה - ישתלבו במהפכה הניידת".
הוא מנה שורה של שירותים משלימים אותם מציעה החברה ובהם: קווי עסקים חדשים כמו שירות תשלומים מקוון, כניסה לשוק השירותים הפיננסים, מכירת ספרים דיגיטלית ופלטפורמה טכנולוגית למפתחי שירותים לסלולר.
על שירות התשלומים המקוון (Qpay) סיפר כהן כי מדובר בשיתוף פעולה עם תאגיד סיטי-בנק, שמאפשר להעביר כסף מהטלפון אל היעד. דוגמה נוספת לצינור חכם אליה התייחס כהן היא התשתית שבונה סלקום עבור מפתחי ישומים. מיזם נוסף עליו דיבר הוא "הספרייה" - מיזם של ספרים אלקטרוניים בשיתוף פעולה עם רשת צומת ספרים. כהן: "החנות הדיגיטלית למכירת ספרים תהיה ציר חשוב בפעילות שלנו".
"לטעמנו, ההחלטה לחבור לשותפים אסטרטגיים אלה נכונה, כי היא מאפשרת לנו גמישות יותר גדולה; השגת יעדים במהירות גבוהה; ניצול יתרונות שיש לכל חברה בליבת הפעילות העסקית שלה; השקעות והוצאות לא גבוהות; ובסופו של דבר - סינרגיה מרבית, תוך שמירה על המיקוד שלנו בליבת הסלולר", דבריו.