תחנת הרדיו החרדית הספרדית "קול ברמה" פונה לקהל יעד חדש. במסע פרסום חדש ומתריס, בשילוב קורטוב של הומור, היא מציעה למסורתיים להימנות על קהל מאזיניה. בין סיסמאות המסע המגוונות אותן רתמה: "לפוליטיקאים עם מצפון", "לעורכי דין עם ערכים", "לפקידי שומה עם נשמה", "למעצבי שיער עם שורשים", "לנהגי מוניות עם דרך ארץ".
רדיו "קול ברמה", הפועל מזה כשנתיים מבני-ברק תחת מטריית
הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, שילם כ-800 אלף שקלים למשרד הפרסום החרדי "דמיון", כדי שיפיץ את המסר בשלטי חוצות ושאר אמצעי פרסום במרחב שבין חדרה לאשקלון.
"כבר בשלבים הראשונים של גיבוש האסטרטגיה הפרסומית, היה לנו ברור שיש קהל מסורתי גדול המחובר למסורת ולשורשים, קהל שמעוניין בתכנים יהודיים איכותיים", אמרה רותי אטיאס מנכ"ל פרסום דמיון. "רדיו 'קול ברמה' מספק למעשה לאותם קהלים את הנגיעה למסורת, את צלילי המוזיקה מבית אבא, את ניחוח העולם עליו גדלנו, את החיבור לשורשים זאת באמצעות תכנים שמאפשרים לקהל המאזינים להתחבר לעצמם ולמקורותיהם, היה חשוב לנו להביא את האמירה ממקום של קריצה, מחויכת רבת משמעות ולא ממקום של הטפה כדי ליצור הזדהות ואהדה".
"כבר מהיום הראשון הבנו את הפוטנציאל הענק הגלום בתחנה, ואת היכולת שלה להעניק תוכן עשיר ואיכותי גם למגזר החרדי, גם לקהל מסורתי ולמעשה לכל אדם עם זיקה למסורת", מסביר ישורון תורג'מן, דובר התחנה, שטוענת כי בעוד חודשים אחדים תפצח גם במסע פרסומי הפונה לציבור החרדי.
למרות הגדרתה כרדיו תורני-ספרדי, הפכה קול ברמה לתחנה מגזרית חרדית שאינה מאפשרת לרבנים המזוהים עם הציונות הדתית למסור בה שיעורים. כמו-כן, נאסר על נשים לעלות לשידור.