|
מוצר השנה, תחרות בינלאומית
|
|
|
|
|
בחודש הקרוב ישתתפו יותר מ-3,000 צרכנים במדגם ארצי מייצג במסגרת שלב המחקר של תחרות מוצר השנה לשנת 2011, תחרות בינלאומית המתקיימת זו השנה השישית בישראל. המוצרים הזוכים והחברה החדשנית של השנה יוכרזו בטקס פרסי מוצר השנה שיתקיים (יום א', 27.2.11) במוזיאון תל אביב לאומנות בהשתתפות 500 בכירי שיווק, קמעונאות וכלכלה.
מחקר הצרכנים מתקיים בישראל במקביל ל-30 מדינות נוספות ברחבי העולם, בהם מוענקים פרסי מוצר השנה, ביניהן ארה"ב, בריטניה, צרפת, איטליה, גרמניה, ברזיל, דרום אפריקה ואוסטרליה. בשלב הקודם בחרו צוות המומחים, בכירים בתחום השיווק והחדשנות: קמעונאים, אנשי אקדמיה ואנשי תקשורת 120 מוצרים שעלו לשלב מחקר הצרכנים, מתוך מספר שיא של 160 מוצרים חדשים אשר עלו לאחרונה על המדפים.
במסגרת המחקר אשר נערך בימים אלו על-ידי מכון TNS טלגאל, מוצגים המוצרים לצרכנים, אשר מתבקשים לדרגם על-פי פרמטרים של אטרקטיביות ואיכות. בכל קטגוריה, המוצר שהצרכנים העניקו לו את ציוני האיכות ושביעות הרצון הגבוהים ביותר - מוכתר למוצר השנה. בנוסף למוצרים הזוכים, תוכתר בטקס "החברה החדשנית של השנה". השנה, מתמודדות על התואר חמש חברות: קבוצת שטראוס, חוגלה קימברלי, תנובה, רקיט בנקיזר והנקל סוד.
בין החברות שהגישו מועמדויות למוצר השנה 2011 ניתן למצוא, בין השאר, את: תנובה, טרה, מחלבות גד, שטראוס, עלית, חוגלה קימברלי, ש. שסטוביץ, לוריאל, אלקטרה, סופר פארם (עם המותג הפרטי לייף), דר' פישר, מאמא עוף, טבעול, טמפו, קוקה קולה, פריגת, נביעות, זוגלובק, מעדני יחיעם, אס סי ג'ונסון, ג'ונסון אנד ג'ונסון, נוברטיס, כמיפל, גלידת שטראוס, רקיט בנקיזר והנקל סוד.