קבוצת ויסוצקי רוכשת בעלות מלאה על חברת לחמי, שהייתה עד כה בבעלות
סטף ורטהימר ומשפחת זוהר. החברה עוסקת בייצור עוגות ועוגיות פרימיום בתהליכי ייצור במתכונת של אפייה ביתית. הרכישה מכניסה את ויסוצקי לקטגוריית המאפים בזירת הפרימיום, אותה היא מתכוונת להמשיך ולהרחיב.
לחמי מייצאת ומשווקת את תוצרתה, תחת המותג Elsa's Story, בארצות הברית, באנגליה, באוסטרליה, בקנדה, בגרמניה, ברוסיה ובמדינות נוספות באירופה. בין לקוחותיה בשווקים הבינלאומיים נמנות הרשתות המובילות בעולם כמו: Whole Foods, Target, Sam's Club, Costco, Tesco ועוד.
יש לציין כי בשנים האחרונות קיבלה ויסוצקי החלטה אסטרטגית במסגרתה החברה תהפוך לקבוצת מזון אשר תרכוש חברות מזון שפעילותן מתאימה לערכי הקבוצה. בהתאם לכך, הקבוצה נמצאת לאחרונה בתקופה של האצה והתרחבות, והיא הולכת וצומחת הן בתחומי הליבה שלה והן בתחומים רבים אחרים. כך למשל, לפני כשנתיים רכשה קבוצת ויסוצקי את השליטה בבית הבד זיתא, המייצר מגוון רחב של מוצרי שמן זית. מאז עברה חברה זיתא לבעלות קבוצת ויסוצקי, התרחבה פעילותה העסקית והיא הפכה למותג מוביל בקטגוריית שמן הזית, האוחז בנתח שוק של למעלה מ-20% מהקטגוריה.
רוני וינשטיין, מנכ"ל ויסוצקי, מסר בתגובה: "האסטרטגיה של קבוצת ויסוצקי היא להמשיך ולחזק את הקבוצה באמצעות רכישת מותגים מובילים המתאימים לערכיה. קונדיטוריית לחמי היא מותג איכותי שכזה, אשר חרת על דגלו להביא לצרכנים איכות וחדשנות בקטגוריית הפרימיום. מתוך כך אני מאמין שרכישתו הינה סינרגטית לפעילות ויסוצקי ותניב תוצאות עסקיות גבוהות לפעילות החברה".
וינשטיין הוסיף כי "קבוצת ויסוצקי תמשיך את פעילות לחמי בגליל ותצרף את עובדי לחמי למשפחת ויסוצקי. בכוונתנו לעבוד עם מנכ"ל לחמי, מיכאל אהרונסון, והצוות הניהולי אשר הוביל את החברה בשנים האחרונות, כדי להרחיב את פעילות לחמי בשוק המקומי והבינלאומי. בכוונתנו להשקיע בקווי הייצור במפעל לחמי, ובפיתוח המותג בהיבט השיווקי על-מנת להגדיל את פעילותו ומובילותו בקטגוריית הפרימיום".
שלום זידלר, יו"ר ויסוצקי, מסר: "נמשיך להרחיב את קבוצת ויסוצקי על-ידי רכישה של מותגים מובילים בתחום המזון, שיביאו להגדלת היקף הפעילות, וימנפו את העוצמה השיווקית והתפעולית שלנו כקבוצה".